Skocz do zawartości

"Tablica rodzielcza - tył nadwozia" - Na schemacie co to jest?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość truckman

Z racji, że jestem elektrykiem z zamiłowania przeglądam schematy elektryczne mojego auta (Astra II x1.7dtl) i natrafiłem na problem. Otóż w schematach często występuje stwierdzenie Tablica rodzielcza - tył nadwozia moje pytanie brzmi co to jest?

Mam przypuszczenie że to jest jakieś tłumaczenia z niemieckiego Tablicy bezpieczników, ale proszę o potwierdznie lub wyprowadznie mnie z błędu?

https://forum.opel24.com/topic/39601-tablica-rodzielcza-ty%C5%82-nadwozia-na-schemacie-co-to-jest/

tablica rozdzielcza - tak jak i u ciebie w domu - skrzynak z bezpiecznikami na poszczegolne obowdy...

teraz nie wiem jak jest w AG czy tam na tyl jest cos osobno z tylu w bagazniku...

Gość truckman

Co to jest tablica rodzielcza to w wikipedi mogę sprawdzić chodzi o umiejscowienie tego ustrojstwa, czy to jest to "w schowku" od kierowcy?

Kopiąc dalej i analizując schematy przypuszczam:

Tablica rodzielcza - przód nadwozia - to skrzynka w przedzial silnika

Tablica rodzielcza - tył nadwozia - to skrzynka w "schowku kierowcy"

Proszę jakiego szpeca o odpowiedz twierdzącą lub przeczącą.

PS>Jestem elektrykiem z zamiłowania i co to jest bezpiecznik, tablica rodzielcza, kabel to wiem.

Edytowane przez truckman

pokaz ino jak to w oryginale po niemiecku pisze

bo te tlumaczenia z neta to czasami

bo co innego jest znac jezyk

co innego tlumaczyc pojedyncze slowak

a co innego cale zdanie z kontekstem

Gość truckman

Instrumententafel & Karosserie hinten tak brzmi niemieckojęzyczne brzmienie. Dodatm ,że te tłumaczenie to nie jest tłumaczenie internetowe!

Instrumententafel & Karosserie hinten

jako ze masz tam znaczek "&" czylu und - po polski i