Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kubala_1986

Ja swego czasu też walczyłem z tym drżeniem pochodzącym od tyłu. Jeżeli przy większej prędkości zahamujesz ręcznym i będzie trzęsło to na bank są bębny do dupy. Mechanik w mojej okolicy (włocławek) uświadomił mnie że jakiekolwiek wibracje przy hamowaniu pochodzą zawsze od tego co się kręci czyli albo felgi, opony, tarcze i bębny. Trzęsło mi tyłem jak u Ciebie, kupiłem bębny tanie bo chyba 60zł sztuka (firma Kraft) i dalej trzęsło, nawet bardziej niż na starych. Kupiłem bębny z najwyższej półki ATE i drżenie ustało. Kup porządne i będziesz miał spokój, gwarantuje też to przerobiłem.

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość ludwik2795

u mnie jest to samo, telepie przy hamowaniu jakbym na tartkę najechał, i właśnie oprócz bębnów wszystko wymienione, ale czy to na 100% bębny? zaczęło się nie dawno, wcześniej było OK.

 

Podczas jazdy zaciągnij ręczny lekko jeżeli będzie telepać to bębny, pomimo wymiany u mnie na nówki sztuki nadal telepie, ale być może sprawa tego, że to nie ATE, czy TRW. Pozdro

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności