Gość niedziedz Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Witam, Mam następujący problem... Dziś jadąc autkiem nagle dmuchawa włączyła mi się na maksymalne obroty. Brak reakcji na pokrętło obrotów dmuchawy. Także przy wyświetlanym zerze na wyświetlaczu, dmuchawa wciąż pracuje z maksymalnymi obrotami. I co dziwniejsze, po wyłączeniu zapłonu i wyciągnięciu kluczyka dmuchawa dalej chodzi z maksymalnymi obrotami. Reset kompa poprzez odłączenie akumulatora na 10 minut także niczego nie zmienia. Podejrzewam moduł "rezystora" montowany pod dmuchawą, który dość mocno się grzeje. Tylko czemu dmuchawa działa cały czas, nawet po wyłączniu silnika i zapłonu? Czy ktoś z Was już to przerabiał? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz. Autko: Signum 2003, 2.2DTI, klimatronic, 7 biegów dmuchawy.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40061-ci%C4%85gle-pracuj%C4%85ca-na-najwy%C5%BCszych-obrotach-dmuchawa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Dziś jadąc autkiem nagle dmuchawa włączyła mi się na maksymalne obroty. klimatronic, 7 biegów dmuchawy. Przy klimatronikach masz przycisk nawiewu na przednią szybę po prawej stronie górny przycisk od pokrętła prędkości dmuchawy - po włączeniu go dmuchawa włącza się na maksymalne obroty i jest uruchamiana sprężarka klimatyzacji - może w tym przycisku coś zwarło ? Musisz wyciągnąć ten panel i zobaczyć ten włącznik albo zostanie podpięcie pod kompa.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40061-ci%C4%85gle-pracuj%C4%85ca-na-najwy%C5%BCszych-obrotach-dmuchawa/#findComment-375406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niedziedz Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Nie sądzę aby przyczyną takiego stanu rzeczy był problem z przyciskiem programu usuwania oszronienia/zaparowania przedniej szyby ponieważ: 1. gdyby przycisk się zaciął towarzyszyło by temu zapalenie kontrolki na przycisku 2. niemożliwe jest uruchomienie tego programu przy wyłączonym zapłonie i braku kluczyka w stacyjce 3. moduł sterowania dmuchawy (moduł sterowania PWM) nie powinien się w takim stopniu grzać - niemożliwie jest nawet jego dotknięcie w miejscu gdzie znajdują się triaki.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40061-ci%C4%85gle-pracuj%C4%85ca-na-najwy%C5%BCszych-obrotach-dmuchawa/#findComment-376245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelvc Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 sprawdz przekaznik ,   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40061-ci%C4%85gle-pracuj%C4%85ca-na-najwy%C5%BCszych-obrotach-dmuchawa/#findComment-376389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niedziedz Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 sprawdz przekaznik , Który? Gdzie jest? Jak sprawdzić? Dzięki za takie rady. Po diagnostyce okazało się, że padł sterownik PWM montowany pod dmuchawą, zastępujący w rozwiazaniu manualnym rezystor. Nowy w serwisie 1160zl, na allegro 460zł. Po wymianie, gra i huczy   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40061-ci%C4%85gle-pracuj%C4%85ca-na-najwy%C5%BCszych-obrotach-dmuchawa/#findComment-378582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 sprawdz przekaznik , Który? Gdzie jest? Jak sprawdzić? Dzięki za takie rady. ... dokładnie - jeszcze jeden taki topic pavelc i zarobisz warna ... zamykam skoro sprawa rozwiązana ...   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40061-ci%C4%85gle-pracuj%C4%85ca-na-najwy%C5%BCszych-obrotach-dmuchawa/#findComment-378846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi