Gość Kamilwsp Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 "brak swiatel stop nie zapali lampki check engine hehe nie piszcie tez glupot w postaci : "komputer redukuje moc i zostaje wylaczona turbosprezarka" czy jakos tak. a co to jest elektryczna rzecz ze sie wylacza? po prostu jest mniejsza dawka paliwa stad tez mniejsza ilosc spalin a wiec turbina sie wolniej kreci niz powinna. " A właśnie że zapali kontrolke silnika. Wykonaj sobie test na jakiejś asterce II czy innym nowszym opelku. Sterownik silnika dostaje informacje o hamowaniu samochody i mierzy oprności żarówek. Co do turbiny kolego to inni maja rację tryb awaryjny redukuję moc silnika poprzez wyłączenie turbiny. Wiesz czym jest sterowana turbina ? Elektrozaworem elektrycznym puszczającym podciśnienie na mieszek tyrbiny który to steruje jej pracą. Elektroaworem steruje komputer silnika i to on widząc usterkę w układzie wyłancza elektrozawór. nie mowimy to o nowszym aucie tylko astra 2 i jak masz wszystko sprawne oprocz swiatel stop to check sie nie zapali. Dobra to wymus tryb awaryjny poprzez odpiecie przeplywki lub czegos innego ze by ta turbina sie wylaczyla i zdejmij rure chociazby na dolocie do turbiny i wsadz palce skoro turbina jest wylaczona !!!!! normalnie nie moge takich ludzi sluchac co pojecia widac nie maja. po prostu turbina kreci sie wolniej ale obroty rzedu 100 000 na minute nie mozna nazwac wylaczeniem. albo odlacz elektrozawor i tez spróbuj włożyc palce albo nawet srobokret , bo przeciez wg ciebie turbina jest wylaczona i nic sie nie stanie.albo zdiagnozuj w taki sposob usterke u klienta pokazujac ze turbina jest wylaczona bo jest tryb awaryjny. nie masz pojecia co piszesz albo nie umiesz tego wyrazic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-377794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polton1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 "brak swiatel stop nie zapali lampki check engine hehe nie piszcie tez glupot w postaci : "komputer redukuje moc i zostaje wylaczona turbosprezarka" czy jakos tak. a co to jest elektryczna rzecz ze sie wylacza? po prostu jest mniejsza dawka paliwa stad tez mniejsza ilosc spalin a wiec turbina sie wolniej kreci niz powinna. " A właśnie że zapali kontrolke silnika. Wykonaj sobie test na jakiejś asterce II czy innym nowszym opelku. Sterownik silnika dostaje informacje o hamowaniu samochody i mierzy oprności żarówek. Co do turbiny kolego to inni maja rację tryb awaryjny redukuję moc silnika poprzez wyłączenie turbiny. Wiesz czym jest sterowana turbina ? Elektrozaworem elektrycznym puszczającym podciśnienie na mieszek tyrbiny który to steruje jej pracą. Elektroaworem steruje komputer silnika i to on widząc usterkę w układzie wyłancza elektrozawór. nie mowimy to o nowszym aucie tylko astra 2 i jak masz wszystko sprawne oprocz swiatel stop to check sie nie zapali. Dobra to wymus tryb awaryjny poprzez odpiecie przeplywki lub czegos innego ze by ta turbina sie wylaczyla i zdejmij rure chociazby na dolocie do turbiny i wsadz palce skoro turbina jest wylaczona !!!!! normalnie nie moge takich ludzi sluchac co pojecia widac nie maja. po prostu turbina kreci sie wolniej ale obroty rzedu 100 000 na minute nie mozna nazwac wylaczeniem. albo odlacz elektrozawor i tez spróbuj włożyc palce albo nawet srobokret , bo przeciez wg ciebie turbina jest wylaczona i nic sie nie stanie.albo zdiagnozuj w taki sposob usterke u klienta pokazujac ze turbina jest wylaczona bo jest tryb awaryjny. nie masz pojecia co piszesz albo nie umiesz tego wyrazic. Zapali kontrolkę silnika przy braku dwóch stopów i to właśnie astra II. Nie napisałem że nie kręci sie turbina tylko przestaje ładować ciśnienie w układ dolotowy silnika . przeczytaj jeszcze raz i jak masz jakieś pojęcie o działaniu podzezpołów sterujących silnikiem to zrozumiesz. Wiesz co to mieszek przy turbinie i do czego służy ? Po takich jak ty właśnie naprawiam te samochody .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-377814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo666 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zapali kontrolkę silnika przy braku dwóch stopów i to właśnie astra II. Nie napisałem że nie kręci sie turbina tylko przestaje ładować ciśnienie w układ dolotowy silnika . przeczytaj jeszcze raz i jak masz jakieś pojęcie o działaniu podzezpołów sterujących silnikiem to zrozumiesz. Wiesz co to mieszek przy turbinie i do czego służy ? Po takich jak ty właśnie naprawiam te samochody . Panowie schodzimy z tematu jednak myślę ze kolega ma tutaj racje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-377844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilwsp Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 "brak swiatel stop nie zapali lampki check engine hehe nie piszcie tez glupot w postaci : "komputer redukuje moc i zostaje wylaczona turbosprezarka" czy jakos tak. a co to jest elektryczna rzecz ze sie wylacza? po prostu jest mniejsza dawka paliwa stad tez mniejsza ilosc spalin a wiec turbina sie wolniej kreci niz powinna. " A właśnie że zapali kontrolke silnika. Wykonaj sobie test na jakiejś asterce II czy innym nowszym opelku. Sterownik silnika dostaje informacje o hamowaniu samochody i mierzy oprności żarówek. Co do turbiny kolego to inni maja rację tryb awaryjny redukuję moc silnika poprzez wyłączenie turbiny. Wiesz czym jest sterowana turbina ? Elektrozaworem elektrycznym puszczającym podciśnienie na mieszek tyrbiny który to steruje jej pracą. Elektroaworem steruje komputer silnika i to on widząc usterkę w układzie wyłancza elektrozawór. nie mowimy to o nowszym aucie tylko astra 2 i jak masz wszystko sprawne oprocz swiatel stop to check sie nie zapali. Dobra to wymus tryb awaryjny poprzez odpiecie przeplywki lub czegos innego ze by ta turbina sie wylaczyla i zdejmij rure chociazby na dolocie do turbiny i wsadz palce skoro turbina jest wylaczona !!!!! normalnie nie moge takich ludzi sluchac co pojecia widac nie maja. po prostu turbina kreci sie wolniej ale obroty rzedu 100 000 na minute nie mozna nazwac wylaczeniem. albo odlacz elektrozawor i tez spróbuj włożyc palce albo nawet srobokret , bo przeciez wg ciebie turbina jest wylaczona i nic sie nie stanie.albo zdiagnozuj w taki sposob usterke u klienta pokazujac ze turbina jest wylaczona bo jest tryb awaryjny. nie masz pojecia co piszesz albo nie umiesz tego wyrazic. Zapali kontrolkę silnika przy braku dwóch stopów i to właśnie astra II. Nie napisałem że nie kręci sie turbina tylko przestaje ładować ciśnienie w układ dolotowy silnika . przeczytaj jeszcze raz i jak masz jakieś pojęcie o działaniu podzezpołów sterujących silnikiem to zrozumiesz. Wiesz co to mieszek przy turbinie i do czego służy ? Po takich jak ty właśnie naprawiam te samochody . " redukuję moc silnika poprzez wyłączenie turbiny" gdzie tutaj napisales ze przestaje ladowac. piszesz jak wół że zostaje wylaczona,a to jest roznica. a czepiam sie slowek bo po takich jak ty potem ciezko dojsc co zostalo w aucie kombinowane. nie pytaj mnie co to mieszek bo stycznosc z turbinami mam na codzien.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-377850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polton1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Mniejsza z tym to nie wątek do sporów . Kamilwsp chciał bym Cię zobaczyć w akcji jak świetnie naprawiasz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-377856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polton1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Slavo666 podepnij tester odczytaj kod błędu. Jak masz blisko możesz podjechać do mnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-377858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilwsp Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Mniejsza z tym to nie wątek do sporów . Kamilwsp chciał bym Cię zobaczyć w akcji jak świetnie naprawiasz. zapraszam z kazdym ciezkim przypadkiem nie tylko opla nie chce sie spierac. kazdy broni swojego. jak bedzie cos trzeba to sie do CIebie odezwe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-377865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo666 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam Dziś było trochę wolnego wiec wziąłem się czyszczenia.I tak: -elektrozawory-wszystkie trzy,brak jakiegokolwiek syfu, oleju, wyglądały jak nowe.Wyjęty tylko filterek i przedmuchany. -pompa vacu-zostawiłem ją w spokoju, jednak widać wokół niej wyciek oleju.Dodam że cięgno przy nastawniku ciśnienia doładowania na zgaszonym silniku jest luźnie natomiast na uruchomionym nie do ruszenia. -egr-nie chciał nawet wyjść ale nie miał innego wyjścia:)przedmuchany i wyczyszczony WD-40.To co zauważyłem to grzybek wchodzi, jednak dość ciężko.konieczne użycie dwóch kciuków.Przy użyciu techniki usta usta z oryginalnym wężykiem powietrze z niewielkimi oporami mogę zaciągać i tylko zaciągać, nie mogę natomiast dmuchać.Czy to normalny objaw??Dodam, że jest wyciek oleju z otworku znajdującego sie na zewnątrz silnika na wprost gumowej rury podpiętej pod kolektor. Wiem dobrze, że bez odpowiednich przyrządów pomiarowych już niczego raczej się nie dowiem, ale u mechanika pojawię się dopiero po świętach, wiec chciałbym dowiedzieć narazie co o tym myślicie.Pozdrawiam widze ze nikt nie odpisuje wiec ponawiam pytanie: -jak powinien zachowywac sie sprawny egr w momencie gdy zaciągam powietrze ustami oraz jaka siła otwiera ten zawór.Nie zacina sie jednak chodzi dość cięzko (podciśnienie wytworzone przez pompe vacu jest wstanie podnieść grzybek??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-380977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilwsp Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 widze ze nikt nie odpisuje wiec ponawiam pytanie: -jak powinien zachowywac sie sprawny egr w momencie gdy zaciągam powietrze ustami oraz jaka siła otwiera ten zawór.Nie zacina sie jednak chodzi dość cięzko (podciśnienie wytworzone przez pompe vacu jest wstanie podnieść grzybek?? bez vacum pompki recznej i manometru ciezko ocenic sile jaka stwarzasz... sprawna vacum pompka wytwarza okolo 0,8 bar podcisnienia. jak pamietam to okolo 0,6-07 otworzy egr calkowicie. tak wiec odpowiadajac na pytanie : podcisnienie wytworzone przez vacum pompke musi podniesc grzybek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-381412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo666 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam wreszcie uporałem się z tym problemem. Poznałem troszeczkę zasadę działania układu recyrkulacji spalin.Problem oczywiście stwarzał wadliwy egr.Nie byłem na żadnym kompie, sprawdzałem go sam dzięki wielu waszym opisom znajdującym się na forum i własnej, wrodzonej inteligencji .W poniedziałek przesłałem go do firmy zajmującej się regeneracją w Brzegu.Za 158 zł po 4 dniach wszystko wróciło do normy aż szkoda wysiadać z auta.Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi .Jeśli ktoś będzie miał podobne problem i pytania chętnie odpowiem na nie.Pozdrawiam Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40428-check-engine-brak-turbostop-help/page/2/#findComment-391690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.