Skocz do zawartości

Egr 3.0 cdti


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Czemu chcesz zaślepić? Ten tępy Denso 0100 wyczuje to w mig i nie pojeździsz.W tym silniku nic nie pokombinujesz.Strata czasu,nerwów i kasy.Z kolei nowy EGR to 2400zł i z 500zł za wymianę.Samemu nie wymienisz to pół dnia roboty dla speca.Można używkę ale jak źle trafisz to znowu cały dziń rozbiórki silnika.To musisz przemyśleć.Z kolei musisz być pewny że to EGR bo jak nie to robota i koszty jak wyżej a efekt żaden.To jest silnik który potrafi zdiagnozować i serwisować paru ludzi w Polsce a ci się cenią.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/40583-egr-30-cdti/#findComment-385037
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość nika84-24

Kurna z tym odczytywaniem zaślepienia w mig to chyba nie jest tak jak piszesz.... Zaślepiłem i zjeździłem około 450km bez kopcenia oraz lepszą dynamiką i nic nie wywaliło. Dopiero po tym dystansie pojawiły się znowu te same błędy więc można pomyśleć że jednak nie wykrywa zaślepienia. Jedynie wyrzuca błąd jak się zawór zatnie. A pozostałe to chyba skutek przejścia w tryb serwisowy... tak mi sie wydaje. Co wy o tym myślicie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/40583-egr-30-cdti/#findComment-387907
Udostępnij na innych stronach

Kurna z tym odczytywaniem zaślepienia w mig to chyba nie jest tak jak piszesz.... Zaślepiłem i zjeździłem około 450km bez kopcenia oraz lepszą dynamiką i nic nie wywaliło. Dopiero po tym dystansie pojawiły się znowu te same błędy więc można pomyśleć że jednak nie wykrywa zaślepienia. Jedynie wyrzuca błąd jak się zawór zatnie. A pozostałe to chyba skutek przejścia w tryb serwisowy... tak mi sie wydaje. Co wy o tym myślicie?

 

witaj

 

a co to jest 450km to zrobisz w pół dnia i znowu się użerać... witamy w kubie V6CDTI.

 

Mnie przechodził w tryb awaryjny jak w czasie deszczy przyszło mi stać za jakimś śmierdziuchem(autobus,tir) i wtedy jak nie wyłączyłem w ciągu 2 minut silnika na jakiś czas, to zapamiętał i trwał w trybie awaryjnym do czasu skasowania błędu(w ASO 150zł).Ale jak wyłączysz silnik jak stoisz w korku i musisz co chwilę podciągać parę metrów.Niewykonalne.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/40583-egr-30-cdti/#findComment-388391
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje jeszcze wersja z przeprogramowaniem sterownika i fizycznym zaślepieniem EGR. Robią to już fachowcy od chipsów ;-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/40583-egr-30-cdti/#findComment-388663
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności