Gość grzesnal Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam . Mam problem w czasie jazdy (Vectra C 1.9 CDTI 2006r.) zapaliła się kontrolka od ładowania i jechałem jeszcze kilometr aż wyłączyłem silnik . Drugie odpalenie ok. ale po paru minutach 5-6 znów to samo i po ok 2-3 minuty później jeszcze kontrolka wspomagania i serwisowa wyłączyłem silnik. Próbuję odpalić jeszcze raz ok.żadna się nie pali ale później tak jak wcześniej i na włączonym silniku próbuje coś poszukać nagle cała deska zgasła nie działa obrotomierz , radio , stan licznika i żadna kontrolka zgasiłem silnik i tyle - padł akumulator . Byłem przekonany że jego wina kupiłem nowy i dalej to samo . Bardzo proszę o pomoc jestem za granicą i naprawdę nie mam już pomysłu byłem na serwisie i powiedzieli mi że problem z alternatorem i mogą wymienić za 750 euro i nie stać mnie na to, zastanawia mnie jak to możliwe że na początku parę minut działa a później nie przecież jak padnie to powinna się od zaraz świecić co może być przyczyną Może ktoś miał taki przypadek? Proszę o pomoc z góry dziękuję . Pozdrawiam Grzegorz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40804-kontrolka-akumulatora-wspomagania-i-serwisowa-pali-si%C4%99/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Brak ladowania. Alternator do regeneracji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40804-kontrolka-akumulatora-wspomagania-i-serwisowa-pali-si%C4%99/#findComment-379820 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Drugie odpalenie ok. ale po paru minutach 5-6 znów to samo i po ok 2-3 minuty później jeszcze kontrolka wspomagania i serwisowa wyłączyłem silnik. Próbuję odpalić jeszcze raz ok.żadna się nie pali ale później tak jak wcześniej i na włączonym silniku próbuje coś poszukać nagle cała deska zgasła nie działa obrotomierz , radio , stan licznika i żadna kontrolka zgasiłem silnik i tyle - padł akumulator . Przerabiałem to u siebie - tak jak kolega wyżej pisze wina leży po stronie alternatora. powiedzieli mi że problem z alternatorem i mogą wymienić za 750 euro Mnie to kosztowało 250 zeta , nieźle sobie liczą za granicą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40804-kontrolka-akumulatora-wspomagania-i-serwisowa-pali-si%C4%99/#findComment-379939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.