Gość Miechulodz Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) co do V to tez rozwiązanie sam silnik R6 bez osprzętu waży jakieś 160 kg czyli tak jakby 1/4 poczciwego maluszka. A co do klasyków to zdarzają się tęż całkiem niezłe profanacje typu Rekord C Viper. Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) Zgadza się. Ja tam ortodoksem nie jestem, wydaje mi się, że lekkie RWD z ponad 200KM na pokładzie i dobrym rozkładem masy da fajne efekty. Co do ciężarów to kilka silników opla rozłożyłem, i sama głowica z C30LE/NE (żeliwo) waży tyle co goły blok z 2,0 Poszukaj też szpery do niej (wiem, że da się przerobić z omegi). Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381387 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechulodz Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) Niestety Monza wcale lekka nie jest bo około 1450 kg a do tego ciężki kufer:-/, ale frajdę zimą miałem mimo braku blokady mechanizmu. Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381395 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ten seryjny ale 3.0 to co by w nim wymienic tak zeby osiagnac tak ponad 200 kucykow bo jak narazie to mnie interesuje ten z omegi b 3.0 24v czytasz co sie do ciebie pisze seryjny 3,0 z omegi B ma 211 koni wiec co chcesz jeszcze w nim zmieniac ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381426 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość renewojcik Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Sorki zle napisalem chodzilo mi o ten 3.0 seryjny co byl w monzach A ten 180km zeby go dociagnac do 200 kucykow ale nie wiem inny filtr przelotowy tlumik o juz by bylo chyba tak okolo 200 kucow czy sie myle?? a te silniki 3.0 24v z omegi B one przypadkiem sie nie sypia??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 widac nie wiesz co piszesz w omedze B byl tylko jeden 3,0 V6 o mocy 211 a ty merdasz z silnikami R6 z monzy ,senatora i omegi A jeden mial moc kolo 177 koni i byl 12 zaworowy drugi mial 24 zawory i juz ponad 200 koni sam filtr i tlumik nie da tyle mocy poczytaj troche na ten temat btw 3,0 V6 sypia sie tak samo jak inne silniki ja mam taki u siebie i nie narzekam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechulodz Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Bo o silnik trzeba dbać jak zresztą o całą mechanikę pojazdu. W Monzie w jedna zimę zjadło mi pół auta . Co do rzędowej R6 12v to krążą jakies omegi po necie w Polsce uturbione ale koszt może powalić. Nie opłaca się też dla paru kucy jechać do firmy zajmującej się chipowaniem wolnossących silników (znajomy w monzie 3,0 24v wywalił ponad 1,5 tysia i odzyskał zaledwie to co silnik stracił przez lata (czytać jakieś 7 koni)). A na marginesie: do czego ma ci to auto służyć??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość renewojcik Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 tak sorki zle mnie jeszcze zrozumiales nie mowilem juz o silniku z omegi tylko o tym ktorym ladowali do monzy senatora A ten 3.0 180 czy tam 177 tak jak piszecie bo nie wiem ile on tam ma ale jakos tak i czy przy nim mozna cos zrobic tez zeby mial troszke wiecej. A samochod chce do zabawy w jakis kjs wystartowac zobaczyc jak sie sprawi ale chyba zrobie baze pod drift ale oczywiscie nie tez profesjonalnie tylko do nauki i zabawy zeby bylo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 C30NE/LE to jest silnik z innej epoki. Głowica żeliwna, po 2 zawory na cylinder. Do tego głowica z przepływem podłużnym (kolektor ssący i wydechowy z tej samej strony) powoduje, że kształt kanałów dolotowych i wydechowych jest prostokątny co nie wpływa korzystnie na przepływ. Układ wtryskowy działa w systemie full-group wtryskując pół dawki co obrót wału (brak czujnika wałka). Jedyna sensowna opcja podniesienia mocy to turbo albo wzrost pojemności (wychodziły 3,6 C36NE od irmschera i one miały 204KM bodajże). Jak dla mnie szkoda prądu na ten silnik. Taniej wrzucić C30SE, który mniej waży i ma pożądaną przez Ciebie moc seryjnie. Do tego bloki są bliźniacze więc pasuje p&p (skrzynia i łapy identyczne).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechulodz Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 C30NE/LE to jest silnik z innej epoki Co racja to racja. GM wprowadził te bloki silnika jeszcze w latach 60 XX wieku. Mimo to są to bardzo wytrzymałe konstrukcje. Na twoim miejscu poszukał bym silniczka 3,0 24v 204KM powinno do szkolenia wystarczyć. reszta napędu z omegi 3000 i można śmigać jak tralala. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41051-opel-monza-25/page/2/#findComment-381605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.