Skocz do zawartości

Zbyt wysoka temperatura w korku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Gdy jadę w korku pojazd szybko się grzeję no i trzeba stanąć dać mu odpocząć ponieważ zagotuje się silnik. Temperatura dochodzi do 105 stopni mniej więcej. Chłodnica u góry jest gorąca jak i na dole, czy przyczyną może być zapowietrzony układ ? Termostat ? Pompa wody chodzi nie tak jak powinna ? zapchana chłodnica częściowo ? Prosze o odpowiedź. Dziękuję.

Edytowane przez Kacper
poprawka w tytule

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak się zastanawiałem że termostat może broić, polecacie odrazu pompe wodną też wymienić za jednym zamachem ? co bądź już kolejna część od chłodzenia by była wymieniona wrazie czego. A myślicie że głowica też może broić ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381960
Udostępnij na innych stronach

jak masz finanse, to możesz zmienić cały rozrząd ( jak chcesz zmieniać pompę wody) ., tylko się nie zdziw jak po zmianie termostatu, będzie to samo ;-)., ja mam cały czas w korku 100 stopni, a w trasie 95 stopni .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381961
Udostępnij na innych stronach

termostat masz dobry jak go wymienisz nic nie pomoże tylko kasę wydasz u mnie temperatura 100-105 stopni i włącza się wentylator temperatura spada do 95 i tak w kółko jak u ciebie po włączeniu wentylatora temperatura nie spada to bym stawiał na chłodnicę

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381966
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak: samochód stoi na parkingu chodzi chodzi aż się nagrzeje temperatura dojdzie do 92* włącza się wentylator schłodzi przez 10 sekund niecałe wyłączy się temperatura urośnie i znowu się włączy i tak ciągle, jadę w korku podjeżdżam zatrzymuję się itd i temperatura rośnie normalnie w oczach czyżby podczac jazdy w korku nie włącza się wentylator dziwne to trochę... Rozrząd był zmieniany. Zastanawiam się co tu może być przyczyną. Na trasie temperatura 90* tak się gdzieś mniej więcej trzyma. Gdyby to była wina chłodnicy to wogóle by nie włączał się wiatrak ponieważ woda by nie doleciała do czujki która podaje dane o temperaturze wiatrakowi. Gdzie tu szukać przyczyny grzania. Obieg wody jest napewno bo chłodnica się robi gorąca.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-382041
Udostępnij na innych stronach

tak ale jeżeli chłodnicę masz zapchaną nie w całości to będziesz miał mniejszy przepływ płynu to temperatura tak się będzie zachowywać termostat masz ok bo pisałeś że górny i dolny przewód chłodnicy jest gorący podczas jazdy masz tem. ok bo jest lepsze chłodzenie chłodnicy i tak samo jak wentylator się uruchamia

ja bym najpierw przepłukał układ ale zapewne mało to pomoże wymiana chłodnicy cię czeka możesz szukać dalej może się mylę

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-382047
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności