Gość SKAT Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam. Gdy jadę w korku pojazd szybko się grzeję no i trzeba stanąć dać mu odpocząć ponieważ zagotuje się silnik. Temperatura dochodzi do 105 stopni mniej więcej. Chłodnica u góry jest gorąca jak i na dole, czy przyczyną może być zapowietrzony układ ? Termostat ? Pompa wody chodzi nie tak jak powinna ? zapchana chłodnica częściowo ? Prosze o odpowiedź. Dziękuję. Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez Kacper poprawka w tytule   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Hmmm, chłodnica w kroku nie pomaga? Może za gorące panienki spotykasz? A wentylator się włącza?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381937 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKAT Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Tak wentylator się załącza jak najbardziej ale to nic nie daje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 termostat wymień.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKAT Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 No właśnie tak się zastanawiałem że termostat może broić, polecacie odrazu pompe wodną też wymienić za jednym zamachem ? co bądź już kolejna część od chłodzenia by była wymieniona wrazie czego. A myślicie że głowica też może broić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 jak masz finanse, to możesz zmienić cały rozrząd ( jak chcesz zmieniać pompę wody) ., tylko się nie zdziw jak po zmianie termostatu, będzie to samo ., ja mam cały czas w korku 100 stopni, a w trasie 95 stopni .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Pamietajcie, że w oplu termostat sie otwiera przy 92*, pełne otwarcie ma przy 107*, a wentylator sie włacza przy 102*. Ale 105*, to za duzo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutko Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 termostat masz dobry jak go wymienisz nic nie pomoże tylko kasę wydasz u mnie temperatura 100-105 stopni i włącza się wentylator temperatura spada do 95 i tak w kółko jak u ciebie po włączeniu wentylatora temperatura nie spada to bym stawiał na chłodnicę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-381966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKAT Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 U mnie jest tak: samochód stoi na parkingu chodzi chodzi aż się nagrzeje temperatura dojdzie do 92* włącza się wentylator schłodzi przez 10 sekund niecałe wyłączy się temperatura urośnie i znowu się włączy i tak ciągle, jadę w korku podjeżdżam zatrzymuję się itd i temperatura rośnie normalnie w oczach czyżby podczac jazdy w korku nie włącza się wentylator dziwne to trochę... Rozrząd był zmieniany. Zastanawiam się co tu może być przyczyną. Na trasie temperatura 90* tak się gdzieś mniej więcej trzyma. Gdyby to była wina chłodnicy to wogóle by nie włączał się wiatrak ponieważ woda by nie doleciała do czujki która podaje dane o temperaturze wiatrakowi. Gdzie tu szukać przyczyny grzania. Obieg wody jest napewno bo chłodnica się robi gorąca.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-382041 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutko Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 tak ale jeżeli chłodnicę masz zapchaną nie w całości to będziesz miał mniejszy przepływ płynu to temperatura tak się będzie zachowywać termostat masz ok bo pisałeś że górny i dolny przewód chłodnicy jest gorący podczas jazdy masz tem. ok bo jest lepsze chłodzenie chłodnicy i tak samo jak wentylator się uruchamia ja bym najpierw przepłukał układ ale zapewne mało to pomoże wymiana chłodnicy cię czeka możesz szukać dalej może się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41170-zbyt-wysoka-temperatura-w-korku/#findComment-382047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.