Gość Sobieski Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam Mam problem który mnie mocno zastanawia. Mam Astrę G 1.4 twinporta. Jest tam listwa cewkowa. Na 3 i 4 cylindrze cewki są zardzewiałe, a elementy gumowe wokół nich okopcone (typowy objaw zużytej) elektroniki. Na niskich obrotach 1000 - 2000 auto muli jak stara załadowana tatra. Walą też mi jakby popychacze. Autko podszarpuje tylko na wstecznym pod ostrą górkę a do przodu nic a nic. Czy jest możliwe, że walnięta cewka daje za słaby prąd ,albo spóźnia się z iskrą i pomimo słuchowo równej pracy silnika jest spóźniony zapłon? Pozdrawiam i proszę o Wasze zdanie bo moje granice tak daleko nie sięgają?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41221-padni%C4%99ta-cewka-a-mulenie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyciu Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witaj, na forum było opisane jak sprawdzić sprawność DISa, ale najlepiej jest podmienić od kogoś sprawnego i stwierdzisz czy jest różnica w pracy silnika, jakbyś nie miał od kogo mam wolną używkę Dephi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41221-padni%C4%99ta-cewka-a-mulenie/#findComment-383178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.