Skocz do zawartości

padnięta cewka a mulenie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem który mnie mocno zastanawia. Mam Astrę G 1.4 twinporta. Jest tam listwa cewkowa. Na 3 i 4 cylindrze cewki są zardzewiałe, a elementy gumowe wokół nich okopcone (typowy objaw zużytej) elektroniki. Na niskich obrotach 1000 - 2000 auto muli jak stara załadowana tatra. Walą też mi jakby popychacze. Autko podszarpuje tylko na wstecznym pod ostrą górkę a do przodu nic a nic. Czy jest możliwe, że walnięta cewka daje za słaby prąd ,albo spóźnia się z iskrą i pomimo słuchowo równej pracy silnika jest spóźniony zapłon?

Pozdrawiam i proszę o Wasze zdanie bo moje granice tak daleko nie sięgają?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41221-padni%C4%99ta-cewka-a-mulenie/
Udostępnij na innych stronach

Witaj, na forum było opisane jak sprawdzić sprawność DISa, ale najlepiej jest podmienić od kogoś sprawnego i stwierdzisz czy jest różnica w pracy silnika, jakbyś nie miał od kogo mam wolną używkę Dephi

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41221-padni%C4%99ta-cewka-a-mulenie/#findComment-383178
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności