Gość Grzechu_1990 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Lekki odkop. Coś sie dzieje powoli. Czy linka prędkościomierz - skrzynia może być "za krótka"? Ewentualnie skąd mogę dorwać linkę i czy łatwo da sie ją "wyjąć" ze skrzyni? Rozebrałem zegary i linka jakby nie dochodzi do licznika, przy skrzyni siedzi jak trzeba - wygląda na "nową" i chyba była nawet niedawno wymieniana.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-387832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechulodz Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 (edytowane) A jaką masz skrzynie 4 czy 5. przy 4 linka ma 1430mm długości a przy 5 1345mm. Co do demontażu linki przy skrzyni wystarczy ja tylko odkręcić ale łatwiej jest chyba z komory silnika. Edytowane 25 Maja 2011 przez daro zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-387930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Skrzynia 4. Wydaje mi sie że łatwiej ją zdjąć od dołu ale to zobaczymy, muszę szukać linki w takim wypadku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-387951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 (edytowane) Lekki odkop - jeżeli komuś przeszkadza to niech połączy posty Wczoraj nowe felcie zostały założone, zdjęcia w pierwszym poście. Znalazłem w bagażniku drugi komplet zegarów - spróbuję podmienić prędkościomierz i sprawdzić czy pomoże czy może szukać problemu w lince. EDIT: Żeby zmienić hamulce z niewentylowanych na wentylowane wystarczy zmienić zaciski? Z czego zaciski będą pasowały? Z Omegi, Senatora? Patrzeć na to czy diesel czy benzyna? Edytowane 5 Czerwca 2011 przez Grzechu_1990   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-389793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autko na prawdę rewelacyjne. Kiedyś miałem tylko benzyna 2.0. To był mój najlepszy samochód. Zawieszenie idealne jak na nasze drogi. Konstrukcja przekładni kierownicy tak zrobiona, że bez wspomagania nie było trudu by wykręcać. Silnik na każdym biegu miał przyspieszenie Zero redukcji, na 4 gas i szedł, nawet i pod górkę. Nie raz na trasie wawa-katowice próbowali się ścigać ale tylko próbowali Jeśli chodzi o brak wskazań prędkościomierza to miałem tak parę razy. Zawsze przyczyną była linka. Może poniższa instrukcja Ci pomoże. Link   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-389955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechulodz Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Lekki odkop - jeżeli komuś przeszkadza to niech połączy posty Wczoraj nowe felcie zostały założone, zdjęcia w pierwszym poście. Znalazłem w bagażniku drugi komplet zegarów - spróbuję podmienić prędkościomierz i sprawdzić czy pomoże czy może szukać problemu w lince. EDIT: Żeby zmienić hamulce z niewentylowanych na wentylowane wystarczy zmienić zaciski? Z czego zaciski będą pasowały? Z Omegi, Senatora? Patrzeć na to czy diesel czy benzyna? Poszukaj rekorda e2 2.2 lub 2.4 tam masz wentyle   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-389968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) To dobrze wiedzieć, na razie ze zmianą mi sie nie śpieszy bo tarcze i klocki mam dobre ale na przyszłość chcę wiedzieć. majq1 dzięki za opis, będzie bardzo przydatny Edytowane 10 Lipca 2011 przez Grzechu_1990   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-390061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 I znowu mały odkop W zasadzie nic z Rekordem sie nie dzieje - jedyne co to odpadła mi guma z tylnego zderzaka w trasie i brzydko wygląda, nie wiem czy nie mam dziury w baku bo jak kiedyś zalałem "pod korek" to mi zaczęło kapać, teraz po zalaniu "do odbicia" nic nie kapało. Dowiedziałem sie za to ciekawostki - Rekord był cynkowany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-396067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 nie wiem kto Ci to powiedzial rekordy nie byly w ocynku zaden opel nie byl zabezpieczany w tej technologii chyba ze ktos sam to zrobil przy okazji remontu nadwozia ale koszta niestety sa zaporowe z tego co wiem i nie jest to ocynk tylko cynowanie nadwozia zajmuje sporo czasu i trzeba speca nad specami do tego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-396081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 To tylko dodam, że Rekord ma dobre blachy. Dopiero po 22 latach mi korozja zaczęła brać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/2/#findComment-396197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.