Gość Grzechu_1990 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Gawlak dowiedziałem sie tego od znajomego co też ma Rekorda. Ponoć potem zrezygnowali i było tak że Omegi A były pordzewiałe a Rekordy nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-396538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 widzialem pognite rekordy wujas mial kazda generacje i na kazdym cos wylazilo a mial nowe z salonu opel nie stosowal ocynku mogl jedynie lepiej zabezpieczac nadwozie albo stosowal lepsze blachy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-396553 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miechulodz Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Niestety ocynku w Rekordach nie stwierdzono chyba że ktoś załatwiał na zasadach takich jakie przedstawił Gawlak. Mimo wszytko blacha dobrze zabezpieczona potrafi służyć parę dekad. W moim starym E1 podłużnice były aż za zdrowe, a jedynym mankamentem były przednie błotniki. Autko stało całą zimę pod chmurką i tylko błotnika się oberwało do tego stopnia że można było palcem w rudej wycinać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-396586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Może i macie rację. Czy turbina z 2.3TD w Omedze A i Fronterze będzie pasowała do mnie? Mam szatański plan, którego pewnie nie zrealizuję ale wiedza sie przyda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-397063 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) Zerwał mi sie dzisiaj pasek klinowy - potrzebuję bardzo szybko opisu jak go zmienić - jeżeli ktoś ma lub napisze jak to zrobić ma moją wdzięczność EDIT: Zrobione więc nie trzeba EDIT2: Co to jest i czemu rzyga mi paliwem? EDIT3: Wtryskiwacz, założyłem za duże przewody i mi rzygało paliwem, zmiana na nowe i mniejsze i już okej. EDIT 07.08.2011: Rekord umarł, najprawdopodobniej padła pompa wtryskowa. EDIT 08.08.2011: Rekord zmartwychwstał, z holu odpalił i jeździ jak wściekły Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Grzechu_1990   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-399534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Odkop - Rekord dzielnie śmigał na wakacjach po mazurskich trasach a dzisiaj odebrałem wnętrze w kolorze czerwonym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-404581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Nowe wnętrze wsadzone - prawie 8h roboty :E Jakie kwiatki wyszły - śruby przy przednich fotelach są 4 ale 3 odkręca sie z góry, jedna (przy każdym fotelu) z dołu, jedna poszła lekko, druga za nic i trzeba było ciąć, rżnąć i szlifować z góry, dwie śruby sie ukręciły więc trzeba było wywiercać je - teraz mój fotel trzyma sie na 3 śrubach z czego dwie mają nakrętki od dołu, fotel pasażera jest złożony jak trzeba. Tu gdzie na zdjęciach jest blacha dokręcona - tam był korek odpływowy ale ktoś źle zabezpieczył podwozie i było pożerane, przypadkiem stanąłem na nim przy odkurzaniu wnętrza i zrobiła sie większa dziura więc profilaktycznie trzeba było czymś to zabezpieczyć. Więc do roboty na już przed zimą to jest podłoga, drzwi wymienię po zimie bo dla tych jest to ostatnia zima i nie ma co ich ratować, progi też są do zrobienia ale to jeszcze zobaczymy czy teraz czy po zimie. Z rzeczy mechanicznych - sprzęgło, tarcze do przetoczenia, gumy na drążku albo nawet całe drążki czy końcówki, gumy przy tłumiku albo i tłumik nawet bo zaczął mi ryczeć. Podsumowując - z wnętrza jestem bardzo zadowolony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-404963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WWR Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 No, no. Gratuluje auta Szkoda że na Polskich drogach takie auta jak Rekord nie są już właściwie wcale widoczne. Miło zobaczyć, że ktoś jeszcze takimi autami jeździ i dba o nie mimo tego że to nie Merc czy Bmw które zazwyczaj mimo wieku nadal gdzieś tam się poniekąd przejawiają a Rekord to perełka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-406899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Rekord zimuje od jakiegoś czasu w garażu, niestety nie jest za dobrze, prawdopodobnie wtryski i/lub pompa wtryskowa odmawiają współpracy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-416920 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 W marcu Rekord został wyciągnięty, niestety więcej stoi niż jeździ, najpierw padło serwo, tydzień temu jedna nierówność za dużo i poddała sie kolumna amortyzatora, rzecz teoretycznie nie do dostania, w praktyce nie mogę sobie poradzić z jej wymianą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41324-opel-rekord-23d/page/3/#findComment-440367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.