Gość kuba_300 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 W czasie jazdy Oplem Astra 1999 rok 2.0 dtL zapala się i gaśnie kontrolka silnika i wtedy silnik głośno 'klepoce'. Gry kontrolka się nie pali to silnik pracuje normalnie, jak kontrolka się zapala znowu zaczyna hałasować i tak cały czas. Problem zaczął się po naprawie modułu pompy wtryskowej( wklejeniem mocniejszego tranzystora). Po podłączeniu do komputera pokazuje tylko błąd związany ze świecami żarowymi(samochód odpala normalnie) innego nie. Czy ktoś z Was wie co to może być? Z góry dziękuje za porady.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41458-ha%C5%82as-po-naprawie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mati8867 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Niestety ale wlutowanie tranzystora w sterowniku pompy bez jej mechanicznej regeneracji na niewiele się zda - to jak reanimacja trupa Problemem padającego tranzystora w sterowniku jest mechaniczne zacieranie się nastawnika dawki - jeżeli się go nie zregeneruje to i tak prędzej czy później ponownie wykończy sterownik. Jeżeli błąd nie zapisuje się w pamięci to warto podpiąć komputer, pojeździć samochodem i odczytać go gdy się pojawi podczas jazdy - dodatkowo można sprawdzić parametry pracy silnika na żywo. Ja jednak obstawiam na pompę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41458-ha%C5%82as-po-naprawie/#findComment-383715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba_300 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Czytałem dużo o naprawie modułu, ale nikt się nie skarżył potem na takie problemy z silnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41458-ha%C5%82as-po-naprawie/#findComment-383735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.