Skocz do zawartości

Nie działający klakson i wycieraczka tylnia - odgrzybianie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość klubowicz

Witam,

 

Kupiłem niedawno środek firmy K2 - dokładnie piankę do odgrzybiania. Wprowadziłem do nawiewów. Pianka się skropliła i po pewnym czasie :

1. Tylnia wycieraczka zaczęła sama chodzić, czasami udawało się ją wyłączyć, czasami chodziła przez parę minut. Było słychać pracę silniczka z tyłu wycieraczki, nawet jak była wyłączona.Nawet wtedy kiedy był wyłączony zapłon było słychać pracę silniczka od wycieraczki. Jak ja trochę przetrzymaliśmy, wreszcie przestała chodzić. Przez chwile wydawało sie ze ustabilizowała sie sytuacja kiedy właczałem czasami załapała kiedy wyłączałem tez załapała. Teraz wcale nie chodzi po włączeniu. Co zrobić , co sprawdzić ? jak najmniej rozbierania by sie przydało :)

 

2. po paru godzinach od tego "odgrzybiania" nagle w pewnym momencie, klakson zaczął cały czas "titać" - mimo wyłączonego zapłonu ! W pewnym momencie przestał , nim zdążyłem odłączyć akumulator. Teraz jak naciskam na kierownicy nic nie tita.

Bezpiecznik w porządku.Klakson jest wporządku. Co proponujecie sprawdzić ? Co z tym zrobić ?

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc i sugestie. Przeszukałem parę tematów, spisałem uwagi jednak tych nigdy nie za wiele.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41865-nie-dzia%C5%82aj%C4%85cy-klakson-i-wycieraczka-tylnia-odgrzybianie/
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo13sty

Heh, ładne jaja :rotfl:

A weź sprawdź tam gdzie masz bezpieczniki tam też są przekaźniki, takie czarne kostki i są też od wycieraczek także tam możesz sprawdzić, wyjmij je wyczyść styki i zobacz.

A na następne odgrzybianie polecam taki preparat jaki ja ostatnio używałem, nie pamiętam jak się nazywał, ale była to mała puszeczka ok 200ml, włączało się obieg wewnętrzny, dmuchawę na max, a ten środek się kładło na podłogę po stronie pasażera, aktywowało się go przyciskiem, samochód zamknąć na 15 minut i po robocie.

 

Gość klubowicz

Słyszałem o tym i właśnie następnym razem takiego użyje. Żadnego bezpośredniego ingerowania w układ.

 

Wyjąłem klakson, jeden jest sprawny, drugi się spalił. Na przewodach jest 12V.

Najprawdopodobniej więc niema masy o ile dobrze rozumuje to wszystko. Możliwe że coś jest nie tak z kierownica, czytałem coś o taśmie w niej. Wymieniał ją ktoś ? Mam poduszkę powietrzną w kierownicy.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności