Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Demontaż wahacza w celu wymiany zanitowanych sworzni

jest najlepszym/najmniej problematycznym rozwiązaniem

 

Na sprawdzenie zbieżności/kątów warto pojechać po takiej wymianie

część części nierówna i drobna korekta w ustawieniach czasami jest konieczna.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42222-sworznie-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-390260
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ja bym sprawdził inaczej poniewaz naciskając na błotnik niekoniecznie można to wyczuć,

podnieść auto na tyle aby koło swobodnie unosiło sie nad podłożem i wówczas złap za nie i ruszaj góra dół- luz będzie wyczuwalny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42222-sworznie-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-396372
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności