Gość Lukasso Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam, Vectra 1.6 16v x16xel Mam następujący problem: Podczas zmiany biegów, po wciśnieciu sprzęgła oboroty opadaja dopiero po 3-4sek, jest to trochę niekomfortowy problem, oprócz tego podczas normalnej jazdy, czy to w mieście czy na trasie temp silnika wynosi 90-92 stopnie i włącza wiatrak (na postoju). Nie wywala błędów. Poza tym silnik pracuje równo, nie ma spadku mocy. Czy może być to powód uszkodzonego czujnika temperatury ? Dzięki i pozdrawiam ; )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42224-problem-z-temperatur%C4%85-i-spadkiem-obrot%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 po wciśnieciu sprzęgła oboroty opadaja dopiero po 3-4sek, jest to trochę niekomfortowy problem, Może linka od gazu gdzieś obciera - dokładnie nie pamiętam , ale w b jeszcze czujników nie było Temperatura w normie , więc nie ma czym się stresować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42224-problem-z-temperatur%C4%85-i-spadkiem-obrot%C3%B3w/#findComment-388717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasso Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik jest. Linka gazu nie ma tu raczej nic wspólnego. Raczej chodzi mi o to, że silnik po krótkim odcinku drogi grzeje się do temperatury ponad 90 stopni, po czym włącza się wiatrak by go schłodzić. Jeszcze przed założeniem nowego rozrządu było cały czas na 70-80 stopni i było ok. Później zmieniony został rozrząd i od tego czasu tak się dzieje. Czy temp w normie? wątpię.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42224-problem-z-temperatur%C4%85-i-spadkiem-obrot%C3%B3w/#findComment-390529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 było cały czas na 70-80 stopni Termostat otwiera się przy 92*C , więc może jest cały czas otwarty. "Wymieniłem rozrząd" - z pompą czy bez ? Niestety mam kuzyna ,dla którego to oznacza tylko pasek+ napinacz ( dzięki temu chapłem autko z niezłym silnikiem )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42224-problem-z-temperatur%C4%85-i-spadkiem-obrot%C3%B3w/#findComment-390747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasso Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Cały komplet + pompa wody   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42224-problem-z-temperatur%C4%85-i-spadkiem-obrot%C3%B3w/#findComment-390906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 I pomysł z pompą wody odpadł.Zostaje czujnik w chłodnicy , chociaż ja zimą też miałem 75-80*C, a teraz to i setka nie jest problemem . Może wina upałów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42224-problem-z-temperatur%C4%85-i-spadkiem-obrot%C3%B3w/#findComment-390909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.