Gość Drwal85 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ejo, takie pytanko: wiem co oznaczają te błędy ale nie wiem dlaczego zaczęło mi ich tyle pokazywać. Zaczęło się to jak odebrałem od mechanika auto w którym była robiona głowica ( regeneracja ) wymieniane uszczelniacze i nic więcej. Próbowałem rozpiąć akumulator na 1 minute ale nie zniknęły błędy. Błędy: 47 43 83 35 19 Może jakieś pomysły?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 A wszystkie wtyczki i masy są na miejscu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-388902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Próbowałem rozpiąć akumulator na 1 minute ale nie zniknęły błędy. Jedna minuta , to trochę mało ( ok20-30 ). Może wtyczki pomieszane lub jakiś kabel przecięty.Warto by zrobić podmiankę 19 ( jak masz możliwość) , bo potrafi generować wtórne błędy.Rozumiem , że autko chodzi normalnie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-388903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 ciężkie pytanie zadajesz... nie jestem tego pewien i niestety sam nie potrafię tego stwierdzić. Według Ciebie przepięcie wtyczek, czy mas może wywołać wszystkie te błędy? Chyba będę musiał podjechać z tym do elektryka mam nadzieje że zaślepienie EGR nie ma nic z tym wspólnego? przed zaślepieniem wyczyściłem grzybek Tak , żeby pracował fajnie. Nic będzie trzeba podjechać pod kompa, spróbować wyczyścić błędy i pojeździć. jak się pokażą ponownie to oddać go do elektryka z kompem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-388906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Według Ciebie przepięcie wtyczek, czy mas może wywołać wszystkie te błędy? Niektóre są uniwersalne ( u mnie rozrząd z wałem można zamienić , ale nie próbowałem). Podejrzanie brzmi 83 . Jakby wszystkie wtryski padły , to można by zwalać winę na czujnik wału korb. EGR donosiłby tylko sam na siebie , więc bym go lekceważył. Pesymistyczne podejście . Może przy składaniu powstały nieszczelności w dolocie powietrza - ostatnio ktoś miał podwiniętą gumę w filtrze powietrza , a może uszczelka pod krokowcem , jeśli był odłączany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-389068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 problem z głowy, pomogło skasowanie błędów za pomocą kompa. dzięki za podpowiedzi podejrzewam że błędy powstały na rozłączeniu czujników na nie rozłączonym akumulatorze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-389069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 i długo się nie pocieszyłem, jadąc do pracy zapaliła się lampka - ale tym razem tylko kod 43 - System recyrkulacji spalin. Jakaś podpowiedz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-389222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zaślepić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-389249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 System recyrkulacji spalin. Z tego co ludziska piszą , przy zaślepionym EGR , to dość nagminne zjawisko , ale gdzieś ostatnio wyczytałem , że w serwisach fiata dostaniesz oryginalną zaślepkę ( pasuje) - coś ich inżynierowie spaprali i sami zrobili obejście. Zerknąłem na allegro - jest zalecana do diesli , ale kształt ten sam i tam nie ma pełnego zaślepienia . Może w tym tkwi cały sekret egru   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-389260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 zaślepiłem EGR podczas składania i właśnie nie wiem czy przez to nie świeci hehehe Ale dziwi mnie to, bo został wyczyszczony tak aby ten grzybek normalnie chodził. Zaślepka mu w tym nie przeszkadza. A że spaliny tam nie wchodzą to nie powinno powodować tego błędu, bo w tym zaworze nie ma żadnego czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/#findComment-389262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.