Gość Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Myślę , że tak . Włosi nawiercili 3 otworki i w ten sposób nie ma pełnego odcięcia zaworu , a system " działa" Moja wiedza w tym temacie ogranicza się tylko do tego i obserwacji problemów ludzi . Sam nie miałem z tym problemu - na szczęście. Nie jestem pewien , ale chyba jest podciśnienie i może mieć dojście do jakiegoś czujnika - skoro błędy wywala   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 właśnie typowo do tego zaworu jest błąd 47 a nie błąd 43, może coś z kablem będę miał hmmm nie wiem podjadę do elektryka tak jak pisałem wyżej. Powiem mu, że mam zaślepiony i jak będą kable dobre do tego zaworu, to powiem żeby mi wyciągną ją.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 a nie błąd 43 Dla systemu wtrysku GM Multec znalazłem -primary ignition ( coś z zapłonem). Jeśli masz taki sterownik , to może nie chodzić o EGR . Ja dla odmiany walczyłem z lambdą , dzisiaj kontrola i zero błędów , a check dalej wali po oczach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 a może to mieć coś wspólnego z tym, że jak jest na dworze wysoka temperatura i chcę odpalić, to czasem nie chce odpalić od razu, tylko np. za 2 przekręceniem stacyjki? Tak jak było dzisiaj gorąco, to jak go odpaliłem to mi obroty tak jakby chciały spaść, a jak mu przygazowałem to tak jakby nie palił na jeden gar. Druga przygazówka i już było normalnie. Tak jakby go wcześniej zadławiło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Hmm... Ze słownika: ignition - stacyjka , zapłon : primary - podstawowy . Ale jak to interpretować ? Cewka ? kolejność zapłonu ? może sama stacyjka ? Nie wiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 nie wiem, zajadę do elektryka i napiszę jak się czegoś dowiem, ale to dopiero w przyszłym tygodniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Check sie pali. Stajesz, gasisz i odpalasz zaraz. Check co na to?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Trasę do pracy mam 25 km w 1 stronę. Jadąc i jak przejadę jakieś 8 - 10 km to Check się zapali. Uruchamiając ponownie auto i jadąc dalszą część trasy, check się już nie zapala. Z powrotem ta sama sytuacja. teraz wracałem 12 km od mojej i ani raz się nie zapaliło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Miałem tak samo, tyle, ze mi check zapalał się po 500km. Może jeszcze ci się zacina egr. Albo na zamknietym opiera sie o zaslepkę i nie do końca jest zamkniety.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drwal85 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 jadę zaraz do garażu, postaram się dojść do tego zaworu z kanału. jak mi się uda dostać, to wytnę dziurę w zaślepce tak jak było oryginalnie. Eeeee najwyżej zaś kiedy sobie go przeczyszczę napisze dziś czy się udało po co płacić od razu elektrykowi heh Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42376-b%C5%82%C4%99dy-po-regeneracji-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-389381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.