Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam Kupuję Opla Astrę I 1.6 16V i proszę was o poradę jaki rocznik mam kupić, żeby karoseria nie wygladala jak ser szwajcarski. Miałem kiedyś Kadetta i wiem co oznacza blacharka w starszych Oplach :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Na to nie ma reguly. Generalnie im mlodsze tym mniejsze prawdopodobienstwo wystapienia rudej(logiczne),ale wszystko zalezy od tego jak auto bylo eksploatowane,gdzie spedzalo zime (garaz czy podworko). Ja np. kupilem G z 98 i juz ruda sie dobierala do tylnego nadkola mimo podwojnego ocynku(bloto wewnatrz nadkoli musialem odkuwac,bo nikt nie pomyslal zeby tam kiedykolwiek zajrzec) Teraz mam 00 i zero korozji. pozdro i powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-320066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 forest666, na pewno unikaj roczników 1991 do 1994 i polskich clasików jakoś od 1997 czy 19998 roku.Ostatnie wersje NIEMIECKIE będą najlepszym wyborem.Ja mam 260 tyś w astrze G i zero rudej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-320061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rssilver Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 forest666, na pewno unikaj roczników 1991 do 1994 i polskich clasików jakoś od 1997 czy 19998 roku.Ostatnie wersje NIEMIECKIE będą najlepszym wyborem.Ja mam 260 tyś w astrze G i zero rudej. Potwierdzam. Wersje niemieckie sa odporne na rdze w pozniejszych latach produkcji Astry F czyli "jedynki". Znajomi maja w wieszkosci Astry z roku ponizej 95 i maja problemy z rdza niestety , natomiast po 95 juz nie ma tego problemu, zadko wystepuja jakiekolwiek oznaki korozji o classic'ach sie nie wypowiadam bo ze znajomych nikt nie chcial kupowac robionych u nas tylko od "niemca". Sam smigam "jedynka" z 96 r. i ma zadnej rdzy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-320057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Astry F po 95 roku mają już lepsze zabezpieczenia antykorozyjne, ale dużo zależy od tego jak i w jakich warunkach był eksploatowany samochód.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-320053 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jogi1982 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 astry f nie byly cynkowane tylko galwanizowane odprysk lakieru i pojawi sie rdza ja mam 2002 classica sedan zaczyna wychodzic na uszczelce tylnej szyby drzwi uszczelka przy szybie i nadkola tył ale delikatne narazie zabezpieczone najwieksza zmora to zgrzewy tam wylazi najczesciel no i tylne nadkole trzeba kupic poprostu zadbane auto i dbac o nie ps lepiej zainwestuj w 1,6 8V a nie 16V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-320049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 jogi1982, a kto napisał ze astra F ma ocynk?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-319993 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 ps lepiej zainwestuj w 1,6 8V a nie 16VCo to znaczy zainwestuj? Przeciez 8V sa slabsze, tansze i gorsze wiec o jakiej inwestycji mowa? A poza tym co masz do tego silnika 16V ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-319930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 "] A poza tym co masz do tego silnika 16V ? Kolizyjny, lubi brać olej i lubi wysokie obroty, co się wiąże z większym zużyciem paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-319926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 ja mam 1.4 16v 250kkm i oleju nie bierze a co do rozrządu to wymiana co 60kkm i nie ma problemu spalanie faktycznie troszkę większe ale od czego mam lpg II generacja i chodzi rewelacyjnie a zakładana dopiero 2tyś km temu żadnych strzałów itp a na trasie dynamika dużo lepsza niż 8V a wiadomo że 1.6 16V spali praktycznie tyle samo co moje 1.4 a koni troszkę więcej i dynamika lepsza a jak dbasz o samochód to nie ma problemu ja bym brał 1.6 16V nie ma problemów z wyprzedzaniem. Pozdrawiam krol44 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4239-kupuj%C4%99-astr%C4%99-i-rdza/#findComment-319865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.