Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Widać dla diagnosty był to wystarczający argument, żeby nie przybić pieczątki.

Przy mocniejszym hamowaniu wyraźnie czuć "nurkowanie" przodu. Jak już wspomniałem z wciśniętym mocniej hamulcem kołem spokojnie można kręcić. Wiadomo, że tył jest hamulcem pomocniczym ale chyba nie do tego stopnia?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43135-tylne-hamulce-problem/page/2/#findComment-393817
Udostępnij na innych stronach

tak, że musi zaskoczyć tylni

 

Zadaniem korektora siły hamowania jest niedopuszczenie do zablokowania tylnych kół ...

Jeśli tylne koła są hamowane, ale nie blokują się diagnosta powinien podbić przegląd - czyżby jego wiedza o korektorze hamowania była, że tak powiem - mierna ??

Problemem może była duża różnica w sile hamowania lewe/prawe koło ...Wiecej niż 30% dyskwalifikuje auto ...

 

Jakie są objawy padniętego korektora siły hamowania?

 

Koła się blokują - kręcisz bączka i przy dużym szczęściu zostajesz na drodze ...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43135-tylne-hamulce-problem/page/2/#findComment-393867
Udostępnij na innych stronach

Bączków przy hamowaniu nie kręcę, korektory nie są mokre więc powinny być dobre:D

Jednak co jest przyczyną słabego hamowania? Nie wydaje mi się, żeby udział tylnych hamulców był aż tak mały i auto nie powinno nurkować przodem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43135-tylne-hamulce-problem/page/2/#findComment-393905
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

jeśli z tyłu nie łapie to może jakimś cudem zapowietrzony masz tył, albo trzeba podciągnąć samoregulatory. Osobiście zacząłbym od samoregulatorów

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43135-tylne-hamulce-problem/page/2/#findComment-393906
Udostępnij na innych stronach

Tył był odpowietrzony już 3 razy i nie wygląda na zapowietrzony.

Skoro ręczny bardzo dobrze łapie już od pierwszego ząbka to raczej samoregulatory są dobrze "rozkręcone"

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43135-tylne-hamulce-problem/page/2/#findComment-393917
Udostępnij na innych stronach

korektory nie są mokre więc powinny być dobre

 

Niekoniecznie - układ roboczy korektora znajduje się wewnątrz i nie musi nic z niego wyciekać aby był niesprawny ... wystarczy zużyty element wewnątrz.

 

http://team.fiatuno.pl/index.php?id=wiev&news=12

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43135-tylne-hamulce-problem/page/2/#findComment-394045
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności