Gość zibi223 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witam Forumowiczów, Mam problem z Astrą H jak w temacie. Mianowicie po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu - żadnej reakcji (ciemno - kontrolki nie świecą). Akumulator naładowany, elektryka działa (szyby, radio, centralny zamek z pilota, kontrolka niedomkniętych drzwi). Po podłączeniu do komputera przez kabel nie zgłasza się ECU a moduł CIM kierownicy wywala błąd: B3055 - Problem z kluczykiem z transponderem. Sprawdzałem na dwóch kluczykach (żadnej reakcji). Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone. Pytanie: - czy immo unieruchamia całkowicie ECU? - czy może to być mechaniczne uszkodzenie stacyjki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43963-brak-reakcji-na-kluczyk/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Gdybys uzyl niezaprogramowanego kluczyka to nie uruchomilbys tylko silnika (rozrusznik)- cala reszta dziala wtedy bez zastrzezen wiec nie tutaj szukalbym usterki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43963-brak-reakcji-na-kluczyk/#findComment-397405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi223 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Gdybys uzyl niezaprogramowanego kluczyka to nie uruchomilbys tylko silnika (rozrusznik)- cala reszta dziala wtedy bez zastrzezen wiec nie tutaj szukalbym usterki. Czyli problem z ECU ewentualnie wnioskując po błędzie uszkodzona stacyjka (transponder) .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43963-brak-reakcji-na-kluczyk/#findComment-397411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Sprawdz zasilanie sterownika (plus staly i po zaplonie)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43963-brak-reakcji-na-kluczyk/#findComment-397416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi223 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 (edytowane) Sprawdz zasilanie sterownika (plus staly i po zaplonie) Dzisiaj sprawdziłem napięcie na ECU po przekręceniu kluczyka - brak. Brak również zasilania na przednim i tylnym module elektrycznym (pod maską i w bagażniku) Zasilanie tych modułów jest sterowane sygnałem z modułu kierownicy więc wnioskuję, że tu leży problem. Moduł kierownicy działa ponieważ komunikuje się przez kabelek z laptopem. Czy jeżeli uszkodzony jest transponder czeka mnie wymiana całego modułu kierownicy? CIM Dane z bloków pomiarowych: Kl. z transp. 1,Zaprogramowane Kl. z transp. 2,Zaprogramowane Kl. z transp. 3,Nie zaprogr. Kl. z transp. 4,Nie zaprogr. Kl. z transp. 5,Nie zaprogr. Tryb transportowy,Nieaktywny Numer kluczyka zdalnego sterowania,1 Działanie kluczyka z pilotem,Nieaktywny Stan baterii kluczyka z pilotem,Okay Poprz. rozpoznany kluczyk z pilotem (Poprzednio),Kluczyk zdalny 1 Wcześniej wciśnięty przycisk,Otwieranie Stan baterii poprzedn. kluczyka z pilotem,Okay Identyfikacja środowiskowa zestawu wskaźników,Nie okay Identyfikacja środowiskowa UEC (Centralny zespół elektroniczny),Nie okay Identyfikacja środowiskowa tylnej centralki elektrycznej,Nie okay Identyfikacja środowiskowa zespołu teleinformatycznego,Nie okay IPC w trybie dostawy (zestaw wskaźników),NO UEC w trybie dostawy (Centralka elektryczna pod maską silnika),NO REC w trybie dostawy (Tylna centralka elektryczna),NO TU w trybie dostawy (Jednostka telematyczna),NO Kod bezpieczeństwa IPC (Zestaw wskaźników),Nie zaprogr. Kod bezpieczeństwa UEC (Centralny zespół elektroniczny),Nie zaprogr. Kod bezpieczeństwa REC (Tylny zespół elektroniczny),Nie zaprogr. Kod bezpieczeństwa TU (Jednostka telematyczna),Nie zaprogr. Bateria kluczyka z pilotem 1,Okay Bateria kluczyka z pilotem 2,Okay Bateria kluczyka z pilotem 3,Okay Bateria kluczyka z pilotem 4,Okay Status 'KLUCZYK W',Aktywny Stan akcesoriów,Aktywny Status zapłonu,Nieaktywny Żądanie obrotu wału korbowego,Nieaktywny Tryb transportowy,Nieaktywny Tryb komfortowy,Aktywny Przekaźnik blokady kluczyka PBSL,Wył Prawy włącznik indukcyjny,Wersja standard Lewy włącznik indukcyjny,Wycier./Tyl.wyc. Konfiguracja prawego przełącznika zespolonego,Wycier./Tyl.wyc. Konfiguracja lewego przełącznika zespolonego,Wersja standard Stan prawego przełącznika zespolonego,Nieaktywny Stan lewego przełącznika zespolonego,Nieaktywny Status prawego przycisku zdalnego sterowania z kierownicy,Nie wciśn. klaw. Status lewego przycisku zdalnego sterowania z kierownicy,Nie wciśn. klaw. Przełącznik ActiveSelect,Nieaktywny Oświetlenie SWRC (Zdalne sterowanie koło kierownicy),3 Typ dźwięku,Dźw. Click-Clack SAS poza zakresem ((Czujnik kąta skrętu kierownicy),Yes SAS (Steering Angle Sensor),-73.46 ° Odchylenie SAS (Czujnik kąta skrętu kierownicy),1 Czujnik kąta skrętu kierownicy,Okay SAS skalibrowany (Czujnik kąta skrętu kierownicy),Yes SAS nieważny (Czujnik kąta skrętu kierownicy),NO Stan kodu bezpieczeństwa,Wpisano prawidł. Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny Licznik resetowania kodu zabezpieczającego,1 Edytowane 20 Lipca 2011 przez zibi223   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43963-brak-reakcji-na-kluczyk/#findComment-397599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi223 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 (edytowane) Po dogłębnej diagnostyce wszystko wskazuje na uszkodzony moduł CIM lub stacyjkę. Czy ktoś orientuje się czy immo znajduje się w obudowie stacyjki czy też w module CIM? Edytowane 25 Lipca 2011 przez zibi223   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43963-brak-reakcji-na-kluczyk/#findComment-398331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.