Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 MAJA_kula, dołączany ble bele najgorsze co być może to jak w tym 4mation i w skodach na sprzegle haldex z tego co gdzie s wyczytałem to przerabiaja czyjniki od poślizgu aby był cały czas podawne jako poślizg i wtey jest stały na 4. myśałem ze on stały jest takei dołącznae psuja sie jak hole....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Wacha to nie ta technologia!!!Naped w cali bym montowany 13lat temu!!!To dziala na zasadzie sprzegla homkinetycznego tak jak w skrzyniach automatycznych.Ja myslalem o tym aby to zastapic zwyklym mechanizmem roznicowym o zwiekszonym tarciu i wtedy by byl staly.Ale czy sie da to zrobic to jeszcze nie wiem bo nie rozbieralem tego mechanizmu i go nie mam ale planuje zakupic.I przerabiac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Mam 2 dorobne pytanka, w calibrach nie jestem za mocny (kiedys chciałem kupić ale to inna historia). 1. Czy w calibrach były silniki o oznaczeniu konczacym sie -seh (chyba c20seh) 2. Czy da sie odróznić taki seh od zwykłego c20ne bez rozbierania silnika jak tak to jak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 MAJA_kula, ale na podobej zasadzie z dużym zapewneopużneineim i dosc gwałtownie az czyć szarpnięcie...keidyś jechałem letem jako pasazer ale wtedy nei myśałem o zasadzie działania napędu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Mam 2 dorobne pytanka, w calibrach nie jestem za mocny (kiedys chciałem kupić ale to inna historia). 1. Czy w calibrach były silniki o oznaczeniu konczacym sie -seh (chyba c20seh) 2. Czy da sie odróznić taki seh od zwykłego c20ne bez rozbierania silnika jak tak to jak ad.1 - nie ad.2 - nie wiem niestety   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Ale ja wiem jak poznac te silniki nie rozbierajac ich Silniki byly znaczone nr.i wlasnie modelami np.NZ,D, SEH, SER itp. tam gdzie jest nr.silnika.A drugie to od NE odroznia sie ostrzejszym walkiem rozrzadu.Zdejmujesz korek oleju i dotykasz krzywki walka i poznsz.A po rozebraniu(zdjeciu glowicy sa inne tloki). Nio i naturelnie w cali byly takie silniczki pozdrawiam. [ Dodano: 17-01-2006, 17:23 ] Co do napedu to napewno czuc.Jak nagle sie slizgaja kuleczka a po chwili autko startuje do przodu za pomoca 200KM silniczka ale chyba o to chodzi w tych autkach aby bylo czuc przyspieszenie co nie.W stalym poprostu by nie bylo poslizgu tylko odrazu wbijanie w fotel   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Ale ja wiem jak poznac te silniki nie rozbierajac ich Silniki byly znaczone nr.i wlasnie modelami np.NZ,D, SEH, SER itp. tam gdzie jest nr.silnika.A drugie to od NE odroznia sie ostrzejszym walkiem rozrzadu.Zdejmujesz korek oleju i dotykasz krzywki walka i poznsz.A po rozebraniu(zdjeciu glowicy sa inne tloki). Nio i naturelnie w cali byly takie silniczki pozdrawiam. No fakt, po numerach dojedziesz do tego jaki to silnik. Ale skąd masz info, że w Cali były silniki SEH??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Sam widzialem taki motorek,a jak byly robione takie silniki to byly wpychane wszedzie gdzie sie tylko dalo i napewno do aut cupe skoro ten silnik jest mocniejszy od NE,a troche slabszy od XE.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 w Calibrach NIGDY nie byly montowane fabrycznie silniki 20SEH... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44-silniki-w-oplu-calibra/page/3/#findComment-368068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.