Gość abzuj Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Hej! ostatnio postanowiłem zaślepić EGR w mojej corsie silnik x12sz zaślepiłem go za pomocą kawałka puszki po piwie po całej operacji silnik klekotał jak diesel czy to normalne? zastanawiałem się czy nie powinienem przypadkiem zaślepić tylko jednego otworu bo pewnie ten grzybek stukał w blaszkę ale na forum jest manual w którym jest napisane ze moj EGR powinein mieć zaślepione oba otwory. Przy okazji napiszę co dolega mojej corsie, otóż podczas jazdy na rozgrzanym silniku ( na zimnym w mniejszym stopniu ) silnik szarpie i falują obroty. Objawia się to tym że podczas spokojnego szarpania auto się dławi, tak samo jest podczas zmiany biegu na wyższy auto się delikatnie zadławi i jedzie dalej. Przy płynnym przyśpieszaniu na wyższych biegach jest wyczuwalne takie falowanie obrotów nie wiem jak to opisać. Na wolnych obrotach silnik też pracuje nierówno, falują obroty wiem że moze to być wina krokowca ponieważ ma lekko przytarty "łebek". Ostatnio przeczyściłem przepustnice, troche to pomogło ale na krótko... Doradźcie Panowie co mogę z tym jeszcze zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Doradźcie Panowie co mogę z tym jeszcze zrobić. Podpiąć pod kompa i sprawdzić jakie błędy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-398060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 po całej operacji silnik klekotał jak diesel pewnie ten grzybek stukał w blaszkę Zawór nie pracuje cały czas i nie uderzałby cyklicznie. na forum jest manual w którym jest napisane ze moj EGR powinein mieć zaślepione oba otwory. Pewnie chodzi o manual mojego autorstwa. Miałem zaślepione oba otwory i nic nie stukało. Zawsze możesz zasłonić tylko jeden otwór a ten pod grzybkiem zaworu zostaw odsłonięty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-398072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Podpiąć pod kompa i sprawdzić jakie błędy. Hej dzięki za odpowiedzi, nawet jak nie świeci się check to mogą być jakieś błędy? Zawór nie pracuje cały czas i nie uderzałby cyklicznie. Pewnie chodzi o manual mojego autorstwa. Miałem zaślepione oba otwory i nic nie stukało. Zawsze możesz zasłonić tylko jeden otwór a ten pod grzybkiem zaworu zostaw odsłonięty. Dokładnie to Twój manual Dziękuję, że odwiedziłeś ten temat, w takim razie dzisiaj przeczyszczę jeszcze raz egr i zaślepię tylko jeden otwór, tylko zastanawia mnie czemu to tak klekotało... z równą częstotliwością i dosyć głośno, a jak wyciągnąłem zaślepkę to przestało. Panowie zadam jeszcze jedno ważne pytanie, ile warte są tego typu krokowce? http://allegro.pl/silnik-krokowy-opel-astra-corsa-kadett-1-4-8v-i1727722959.html warto to kupować? Pozdrowionka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-398087 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Kolega ostatnio do CB1.4 taki za nabył i po miesiącu obroty zaczęły pływać. Odkręcił go i podczas wyciągania z gniazda przepustnicy korkowiec rozleciał mu się w rekach. Więc szkoda kasy na takie wynalazki. A co do zaślepki pod EGR,to czy może być ona bez otworu pod grzybek to jest uzależnione od typy zaworu,jedne otwierają się to grzybek jest wypychany na zewnątrz i tu musi być otwór w zaślepce.Natomiast drugi typ działa odwrotnie i wtedy zaślepka może być pełna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-398098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 właśnie zaślepiłem znowu moj EGR i tym raze nie klekotało tak bardzo jak ostatnio, aczkolwiek zmieniła się troche praca silnika, nie dławi się już tak bardzo aczkolwiek do szczęścia brakuje chyba jeszcze krokowca w pełni sprawnego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-398112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Zaślepienie EGR w dużym stopniu wpłynęło na płynność jazdy aczkolwiek po przejechaniu ~10 km wywaliło check`a i musiałem wyciągnąć zaślepkę, w wolnej chwili postaram się zaślepić tylko jeden otwór i zobaczymy co wtedy będzie Zaślepiłem jedną dziurkę EGR`a i po przejechaniu 10 km znowu wywaliło błąd, tym razem dwa 43 i 47 chyba nie da się tego mojego zaślepić bez checka na desce .... co do krokowca to dzisiaj kupiłem ten zamiennik i tutaj ważna uwaga podczas montowania krokowca powinien on być podłączony do wtyczki na załączonej stacyjce wten sposób podczas montażu ustawia się on w odpowiedni sposób w gnieździe przepustnicy, tak mi powiedział sprzedawca ze sklepu OPLA no i działa problem z obrotami się skończył ale przy okazji wymieniłem też filtr powietrza i paliwa i corsa idzie jak rakieta. Nie pisz posta pod postem, użyj przycisku Edytuj- scaliłem/rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-398362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Pewnie EGR masz uszkodzony i dlatego wywala Check.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-400861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 ale jak nie jest zaślepiony to nie wywala żadnego checka, tylko 2 razy ale był bardzo zabrudzony i jak go wyczyściłem to check zniknął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-400867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ostatnio też kupiłem krokowca za 30,00 zł. Jednak okazało się że mój oryginalny był ok, mechanik powiedział żebym ten tani zamiennik wyrzucił bo to tylko nieszczęście. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44089-problem-z-za%C5%9Blepieniem-egr/#findComment-400882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.