Gość arnolddd Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 No a jeżeli okaże się, że to nie bezpiecznik tylko cala cewka to jak uwazasz cena chyba w miarę? Ciekawe tylko czy dowiem się prawdy co się zepsulo czy cewka czy bezpiecznik?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44118-interfejs-diagnostyczny-vs-klimatyzacja/page/2/#findComment-398694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamura Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Bezpiecznik znajduje się w cewce i przy wysokiej temperaturze przepala się.Przy wysokiej temperaturze może zostać też uszkodzona izolacja uzwojenia cewki,więc ja bym się nie bawił w naprawę tylko za tą cenę wymienił na nową.Jeżeli to cena z robocizną to warto.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44118-interfejs-diagnostyczny-vs-klimatyzacja/page/2/#findComment-398695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 A ja bym się bawił bo cena bezpiecznika to 2zeta więc do stracenia wiele nie ma. Nowa cewka w zależności od typu to koszt 90-150zł więc jeżeli dają gwarancję a Ty sam tego nie wymienisz to chyba przyzwoicie. Ps.Mnie powiedzieli za wymianę x2.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44118-interfejs-diagnostyczny-vs-klimatyzacja/page/2/#findComment-398697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arnolddd Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 no i faktycznie winna była cewka po wymianie kima działa. Lecz martwi mnie fakt, że trochę za głośno chodzi - powiedzcie mi czy napełnienie olejem cos pomoze? choc tak jak pisalem wczesniej zanjomy sprawdzil mi ją choć chyba jednak nieudolnie i stwierdzil albo bardziej maszyna stwierdzila ze klima jest szczelna i zostala napelniona oraz podobno dolewal oleju do nioej. I teraz juz niewiem czy jechac do kogos innego i zeby sprwdzil mi stan czynnika oraz oleju?>   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44118-interfejs-diagnostyczny-vs-klimatyzacja/page/2/#findComment-398847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamura Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 (edytowane) Miałem przypadek,że przepaliła mi się cewka,wcześniej odczuwałem duże obciążenia silnika przez sprężarkę klimy.Okazało się,że była rozszczelniona sprężarka,dostała się woda i po prostu się zacierała,po rozebraniu wylali pół szklanki wody ze sprężarki.Proponuję żebyś lepiej podjechał do kogoś na sprawdzenie szczelności,jeżeli gość wymieniał czynnik i olej to ilości powinny być prawidłowe.Przepalenie cewki świadczy o tym,że coś mogło pracować nie tak i wytworzyła się wysoka temperatura i przepalił się bezpiecznik termiczny w cewce.Przyczyną hałasu może być też łożysko na tarczy sprzęgła sprężarki.Lepiej sprawdzić niż wpakować się w niezłe koszty. Edytowane 28 Lipca 2011 przez adamura   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44118-interfejs-diagnostyczny-vs-klimatyzacja/page/2/#findComment-398957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arnolddd Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 No i dupa znowu!!!! już niemam siły! Klima działa mi 4 dni i znowu się spręzarka nie wlącza! Teraz niewiem czy padła w końcu sprężarka czy znowu ta cewka- jeśli tak to mam nadzieje ze mechanik bedzie ją reklamował.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44118-interfejs-diagnostyczny-vs-klimatyzacja/page/2/#findComment-400439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.