Gość daro1987 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Witam, szukałem już w wielu źródłach, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.... A więc sprawa wygląda tak jak w temacie, czyli powyżej 3500 obr pojawia się błąd 1125 czyli błąd ciśnienia doładowania. Sprawdzone zostały wszystkie pompy vac i są one w 100% sprawne, został wyczyszczony EGR, cięgno turba sprawne (jak silnik wyłączony chodzi lekko, a jak włączony to wciąga się trochę i ciężko nim poruszyć). I tutaj też moje pytanie: co dokładnie znajduje się na końcu tego cięgna przy kolektorze ssącym, bo zawsze dochodził do 3500 obr i nigdy więcej, a ostatnio 2 razy w nie długim odstępie czasu (2-3 min) udało mi się doprowadzić silnik do 4,5tys obr przy nie pełnym wciśnięciu gazu (za kierownicą siedział ojciec i wciskał gaz, a ja próbowałem poruszyć tym cięgnem no i coś poszło). I jeszcze jedno pytanie z tym związane: czy przeciętny człowiek byłby w stanie wymienić sam znajdującą się tam rzecz, czy lepiej podjechać do mechanika?? Mógłbym dodać, że błąd ten pojawił się po większej awarii, którą było padnięcie sterownika pompy wtryskowej i nie wiem czy może to mieć coś wspólnego z tym... Silnik X20DTL PS. Dodam jeszcze, że nie ma znaczeniu na jakim biegu się to dzieje, nawet na luzie idzie tylko do 3,5k z czego od 3 do 3,5 idzie jakby chciał a nie mógł. Edytowane 26 Lipca 2011 przez daro1987   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44243-b%C5%82%C4%85d-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-p1125-po-przekroczeniu-3500-obr-x20dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jackout Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Sprawdź dokładnie przewody przelewowe. Edytowane 28 Lipca 2011 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44243-b%C5%82%C4%85d-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-p1125-po-przekroczeniu-3500-obr-x20dtl/#findComment-398793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro1987 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 przewody zostały sprawdzone no i wszystkie są dobre i szczelne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44243-b%C5%82%C4%85d-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-p1125-po-przekroczeniu-3500-obr-x20dtl/#findComment-399032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Sprawdź układ podciśnieniowy czyli jego szczelność (wężyki, gumki) i jaka jest wartość samego podciśnienia. Jeśli jest na poziomie 0,7 - 1 bar to OK. Następnie sprawdź zaworki sterujące i czy dobrze są podpięte przewody podciśnieniowe. Odkręć i sprawdź zawór ciśnienia doładowania czy nie jest zasyfiony. Sprawdź czy klapy wirowe działają. Być może czeka cię czyszczenia kolektora. Zobacz czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym (gumy od turbiny). http://forum.opel24.com/topic/4497-Problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/ http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-kolektora-ssacego-opel-20-dti-vt2069.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44243-b%C5%82%C4%85d-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-p1125-po-przekroczeniu-3500-obr-x20dtl/#findComment-399085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.