Skocz do zawartości

problem z C20NE/SEH


Rekomendowane odpowiedzi

witajcie. mam pewien problem , mam wstawione 2.0 w Corsie B , silnik jest podlaczony , z elektryka nie ma problemu , aczkolwiek mam problem z wsadzeniem wybieraka biegow , nie wiem jak go wsadzic zeby bylo dobrze , drugi problem jest taki ze jak silnik odpali to pochodzi ze 2 sekundy i gasnie , potem nie chce odpalic wogole , zalewa swiece , iskra jest na swiecach , mam stare kable WN i swiece , ale to nie powinno byc przez to , i ostatni problem , jak wciskam gaz to ma dziure w obrotach , zdycha , trzeba delikatnie az wciskac , dokrecalem wszystkie uszczelki w ukladzie dolotowym ale to nie pomaga . HELP :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4437-problem-z-c20neseh/
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o wybierak : wewn. auta przy lewarku zmiany biegów po zdjęciu mieszka zobaczysz dwa otwory które trzeba zgrać i zablokowac wkładając np. wiertło fi 5mm - ważne aby było ciasno , nastepnie od góry pod maską zapłać za wybierak , przekręcic w lewo ( poz. luz między 1 i 2 biegiem ) i zablokować bolcem ( w nowszych modelach jest bolec ze spręzynką na obudowie wybieraka patrząc od przodu pojazdu a w starszych jest tylko otwór z zaślepką i trzeba włożyć wiertło fi 4mm lub coś podobnego).Nastepnie przykręcić srubę łączącą ( nakrętka jest przyspawana )mechanizm zmiany biegów z rurką do lewarka.dot. Corsy B, C, Astry F,G .

 

Kłopoty z pracą silnika - no cóż - proponuje sprawdzić jak się zachowuje ciśnienie na listwie paliwowej ( jest tam regulator ciśnienia ) ale potrzebny bedzie specjalny miernik .Może być niewłaściwa pompa paliwa.Lub trochę łatwiejsza sprawa - czujnik temperatury do silnika ( niebieskie złącze na dwa przewody ). przy uszkodzeniu lub złym styku może zalewac silnik - ale do tego trzeba by znów podpiąć pod komputer.

p.s.Jeszcze cos dodam - spotkałem się z takim patentem, że w przewodzie powrotnym paliwa z regulatora była włozona zaslepka - ciśnienie sie podwyższyło i silnik zbierał się wtedy bardzo ładnie ale cisnienie które pozostawało na listwie wykończyło wtryskiwacze.efektem nastepnym były problemy z odpalaniem .Zamiast tej zaslepki trzeba było wczesniej wymienic przepływomierz powietrza . W Twoim przypadku t.j. silniku C20NE mozna spóbowac zmienic naciąg sprężynki na przepływomirzu ( trzeba oderwać pokryweczkę i przełozyc sprężynkę w inna dziurkę) ale ja zaczął bym od ciśnienia paliwa.

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4437-problem-z-c20neseh/#findComment-318504
Udostępnij na innych stronach

jest taki problem , ze jest albo wsteczny , albo 2 biegi sa wrzucone , proboje rozrusznikiem zobaczyc jaki bieg jest , i albo wogole nie kreci , albo do tylu samochod jedzie :) nie wiem co robic.

 

[ Dodano: Pią Sie 24, 2007 19:25 ]

ok biegi zrobilem , tylko 2 dziwnie wchodzi , nie tak jak normalnie , tylko jest blizej 4 :) ale przyzwyczaje sie , co do silnika , wczesniej normalnie odpalal , i chodzil , tez zalewal swiece ale odpalal , i normalnie chodzil rowno , nie gasl po paru sekundach ani nic , nie wiem , zobacze , bo i tak pompe bede musial wymienic , bo rozwiercenie wylotu nie pomoze raczej , ale tez nie wiem gdzie po podlaczac rozne przewody w tym silniku :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4437-problem-z-c20neseh/#findComment-318496
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu miałem Vectrę z silnikiem C20NE z gazem - podobny do Twojego - rózni sie tylko cisnieniem sprężania .Przejechałem nią 200tys. km.Jeszcze cos skojarzyłem - praktycznie tylko jeździłem na gazie i gdy kiedys chciałem wyjeździc benzyne z baku , okazało się że auto w czasie jazdy zachowuje sie tak jak u Ciebie- okropna dziura ( tylko bez kłopotów z odpalaniem).

Kupiłem na giełdzie w Gliwicach całą listwę z 4 wtryskiwaczami ( 120zł ) i wymieniłem tylko dwa .Wtedy problem zniknął .Były jakby zatarte - pewnie dlatego że ciągle " stały"

Aha, wyczysciłem również ( przepłukałem sprayem do gaźnika ) przepływomierz powietrza - sprawdź czy klapka lekko się porusza i czy się nie zacina.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4437-problem-z-c20neseh/#findComment-318430
Udostępnij na innych stronach

Wotam,miałem ten sa,m problem z Astra C20NE,tu przyczyną był uszkodzony przepływomierz i czujni8k temp.iceczy chłodzącej,możesz spróbować sam zdiagnozować usterkę w układzie wtryskowym i zapłonowym,jeśłi nie wiesz jak to http://astra.autokacik.pl/ znajdziesz wszytko,powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4437-problem-z-c20neseh/#findComment-318408
Udostępnij na innych stronach

niedlugo sprawdze co i jak , bo teraz musze wydech zrobic , wczesniej normalnie silnik odpalil bez problemu i chodzil , jedynie byla mala dziura w obrotach i trzeba bylo delikatnie gaz wciskac , ale z garazu ktory ma dosyc stromy podjazd wyjechalem , wiec nie wiem co to teraz moze byc , ale mam tez pare innych pytan :

 

1. przy listwie wtryskowej jest male czarne pudelko , do ktorego ida przewody , czyli wiadomo , jakis elektroniczny patent , ale wychodzi tez z niego gumowy przewod , do czego go podlaczyc ?

 

2. na pokrywie zaworow mam 2 wyjscia na przewody gumowe , jeden gruby od odmy , a drugi cieniutki , na zdjeciu zaznaczylem , nie wiem do czego go podlaczyc :)

 

 

Dołączona grafika

 

[ Dodano: Sob Sie 25, 2007 15:09 ]

z biegami ciagle jest problem :) wczoraj wlozylem wybierak do skrzyni i bylo ok , dzisiaj sprawdzam i znowu zamiast 1 jest wsteczny :lol: co to moze byc nie tak , wczoraj wszystko bylo si :)

 

[ Dodano: Sob Sie 25, 2007 15:18 ]

kumpel mi mowi tak : zebym metoda prob i bledow ustawil to tak zeby byly wszystkie biegi normalnie , potem przykrecil wybierak , i zmienil polozenie drazka przy wyjsciu z kabiny ,co jest skrecone sruba na klucz 13 ,i przesunac drazek wzgledem wybieraka. cy to pomoze ? help

 

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 09:47 ]

co do silnika : wymienilem swiece i kable WN na nowe , i odpalil , lecz mial problem z utrzymaniem obr. jalowych , przy dodawaniu gazu mulil sie , trzeba delikatnie deptac gaz , max obroty to ok 3500 , a na drugi dzien probowal zalapac ale skonczyl sie akumulator , moja diagnoza moze byc taka ze to za slaba pompa paliwowa :wink: , dlatego czekam na 3 barowa z Calibry , a po sprawdzeniu bledow ku memu zdziwieniu wyszlo ze takowych NIE MA :|

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4437-problem-z-c20neseh/#findComment-318385
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności