Gość karambazielona Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 W kwestii odpowietrzenia zrobiłem tak jak napisałeś.Będę musiał się przyjrzeć Termostatowi.Jak moge sprawdzić czy się otwiera, da sie to zrobić bez jego demontazu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-403788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Dopóki silnik nie ma odpowiedniej temperatury , termostat jest zamknięty , a chłodnica zimna. kiedy się nagrzeje , zaczyna się otwierać i górnym wężem do chłodnicy zaczyna płynąć ciepły płyn. Możesz posadzić kogoś za kierownicą ( żeby obserwował temp.)i trzymać rękę na chłodnicy przy wężu . Jak poczujesz , że chłodnica się robi ciepła , sprawdzasz temp. Metoda bardzo niedokładna , ale zawsze coś. Najrozsądniej jest wyciągnąć termostat , zawiesić go na belce ze sznurkiem w garze z wodą ( żeby nie dotykał ścianek )i gotować .Jeśli działa , to będzie różnica w długości ( między zimnym i gorącym ). Nie ma pełnego otwarcia , ale można ocenić czy działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-403794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karambazielona Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Witam, oglądałem silnik. Wydaje się że wszystko dziala, włącza się i wyłacza tak jak trzeba. Silnik podczas jazdy mial normalne temeratury tj poniżej 100oC. Wiatrak właczył się przy tej dość wysokiej teperaturze, tak jak pisałem wyżej. Znalzałem wypowiedzi na forum innych posiadaczy tego silniak i tez tak maja podobnie z właczaniem się wentylatora. Mam jednak znowu problem, oglądalem przewody i... długi przewód od zbiorniczka z płynem do (chyba) chłodnicy na końcówce jest mięki jak cholera i ma wybrzuszenie generalnie gdybym to, mocniej przycisną pewnie pęknie.... Co się dzieje z tym samochodem? Ktoś ma pomysł co moze być przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-404077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 wymien ta rure bo strzeli kij wie czemu tak sie dzieje na bank przewody sa zniszczone moze byl w nich olej moze sa zamontowane jakies stare (auto skladane po wypadku) tak czy siak szybko wymieniaj mi kiedys strzelil taki waz w centrum miasta w sobote nieciekawa sytuacja szczegolnie ze to byl Londyn   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-404081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karambazielona Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Jak się zabrać za zdjęcie tej opaski widocznej na zdjęciu ze starą rurą? Nie jest zaciskowa, to jakby pierscień, obrączka...? Takie same są na tych rurach z allegro: http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/17/84/23/00/1784230002_1 1) kupiłem nowy korek do zbiorniczka wyrównawczego, może stary nawalił i miałem za duże ciśnienie... 2) przewod wymienię, ale na nowy w serwisie trzeba czekać do 8 dni... koszt około 70zł, widziałem uzywany na allegro ale cena podobna 4) sprawdzę jak radziliśie jeszcze termostat, ale chyba raczej dziala... 5) chyba ze to uszczelka pod glowica albo głowica... ech... jakie mogą być tego objawy? 6) oleju jest ile było 7) nie ma róznicy w mocy silnika nie kopci 9) nie byl składany, rozbity, znam ten samochod od nowości...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-404093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 może stary nawalił i miałem za duże ciśnienie... Albo lejesz za dużo płynu i właśnie ciśnienie rozsadza najsłabsze elementy. ja tak zrobiłem , bo myślałem , że jeszcze ma powietrze , to prawie rozsadziło zbiornik wyrównawczy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-404166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karambazielona Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Ech, niestety płyn jest na styk, a nawet trochę mniej, układ odpowietrzony... Zamowilem przewody, wymienię. Sprawdzę termostat, ale obawiam sie że może to być problem z głowicą...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-404211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karambazielona Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 (edytowane) Może komuś taka informacja się przyda. Wymieniłem tylko gumowe rurki i korek i do dnia dzisiejszego dnia nic się nie dzieje a to już prawie rok. W Motorze w artykule opisującym Astrę od a do z znalazłem informację że ten typ tak ma. Edytowane 9 Sierpnia 2012 przez karambazielona   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44425-rurka-silnika/page/2/#findComment-451775 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.