Gość jareczek16 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 witam, mam problem z moja asterka II 1.7 isuzu.. dzis rano chcac pojechac do pracy wchodze do samochodu przekrecam kluczyk i.. nic.. tak jakby padl akumulator.. po podlaczeniu do prostownika juz lepiej zaczelo cos krecic ale to jeszcze nie to.. zaczelo chechlac ale zaczely wariowac wskazowki zagarow zaczela buczes paompka od wspomagania..kontrolka od usterek elektronicznych zaczela migac ale odpalic nie chciala.. po jakims czasie juz ladnie odpalila bez problemu jade na probe sie przejechac a tu kontrolki wariuja co jakis czas cos sie zapala cos gasnie wspomaganie przestaje dzialac za chwile jest.. pozniej gasze silnik..chce zapalic i znowu nic..po akumulatorze. wiec mam pytanie czy ktos tak kiedys mial? mam podejrzenie ze to moze alaternator no albo akumulatorek..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44701-problem-z-zapaleniem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Zmierz ladowanie. Prawdopodobnie padl alternator. Doladuj akumulator bo i jego szlag tafi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44701-problem-z-zapaleniem/#findComment-401134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jareczek16 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Zmierz ladowanie. Prawdopodobnie padl alternator. Doladuj akumulator bo i jego szlag tafi. akumulatorek sie laduje.. a napiece musze zaraz zmierzyc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44701-problem-z-zapaleniem/#findComment-401137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jareczek16 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 na starym akumulatorze bylo 12 V teraz zmienilem i jest 15V a z właczonym silniekime 16V-17V wiec powinno byc dobrze.. zobaczymy w trasie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44701-problem-z-zapaleniem/#findComment-401210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Ladowanie masz na poziomie 16-17 V? To za duzo....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44701-problem-z-zapaleniem/#findComment-401211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jareczek16 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 i oczywiscie na drugim akumulatorze zrobilem z 10 km i to samo juz nie chce odpalic a woltomierz wskazuje 16V .. wskazówki wariuja i raz zakreci i koniec   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44701-problem-z-zapaleniem/#findComment-401267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eMWu Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Miałem podobnie Padł regulator napięcia na alternatorze........ Jak nie ma odpowiedniego ładowania to komputer odcina niepotrzebne wg niego systemy np. wpomaganie, kontrolki itp. Mnie to kosztowało 250 zł + wymiana.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44701-problem-z-zapaleniem/#findComment-401542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.