Gość Pawel1924 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam, mam pytanie, czy wymiana Tarcz i klocków w Vectrze A 1,6 benzyna, 92r, różni się bardzo od wymiany w Astrze G rok 2000??? Ma ktoś jakąś instrukcję wymiany i jakie klucze są potrzebne???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Ma ktoś jakąś instrukcję wymiany Kompletna instrukcja wymiany jest w poradniku http://www.wkl.com.pl/opel-vectra-i-calibra,1,1,80?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 czy wymiana Tarcz i klocków w Vectrze A 1,6 benzyna, 92r, różni się bardzo od wymiany w Astrze G rok 2000 Nie ma różnicy metodyka jest ta sama: http://forum.opel24.com/topic/28198-Wymiana-tarcz-hamulcowych-w-Astrze/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel1924 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Witam, tarcze i klocki wymienione, obeszło się bez żadnych problemów. Problem natomiast powstał po wszystkim. Wcześniej jak klocki były już wytarte to musiałem dolać płynu hamulcowego bo było za mało. Przed wymianą nie odessałem nadmiernego płynu ze zbiorniczka. Po wymianie usłyszałem dosyć głośne syczenie z pod maski... I do tego nadmiar płynu hamulcowego sam wybił korkiem i wylał się. Żeby zahamować trzeba wcisnąć pedał hamulca prawie do podłogi (wcześniej tak nie było). Gdy pompuje pedałem hamulca to bierze coraz wcześniej ale po chwili znowu trzeba deptać do podłogi... Co mogło się zepsuć? Wydaję mi się że ma to związek z tym syczeniem z pod maski na odpalonym silniku. Dodam że po przejechaniu 500m i kilka hamowań tarcze tak się rozgrzały że się z nich dymiło...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403195 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Gdy pompuje pedałem hamulca to bierze coraz wcześniej ale po chwili znowu trzeba deptać do podłogi... odpowietrz układ Co mogło się zepsuć? Wydaję mi się że ma to związek z tym syczeniem z pod maski na odpalonym silniku. nieszczelność na podciśnieniu lub serwie możesz sam sprawdzić Dodam że po przejechaniu 500m i kilka hamowań tarcze tak się rozgrzały że się z nich dymiło... poprawność złożenia, pracę tłoka, prowadnic zacisku również   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majda1990 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 A zobacz czy masz podcisnienie od serwa hamulcowego szczelne ? Ja tak mialem ze jak mi pekł ten przewód to szyczało spod maski a hamulce nie miały wspomagania były bardzo słabe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-405996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.