Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie, czy wymiana Tarcz i klocków w Vectrze A 1,6 benzyna, 92r, różni się bardzo od wymiany w Astrze G rok 2000???

 

Ma ktoś jakąś instrukcję wymiany i jakie klucze są potrzebne???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakąś instrukcję wymiany

Kompletna instrukcja wymiany jest w poradniku http://www.wkl.com.pl/opel-vectra-i-calibra,1,1,80? :wink:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403156
Udostępnij na innych stronach

czy wymiana Tarcz i klocków w Vectrze A 1,6 benzyna, 92r, różni się bardzo od wymiany w Astrze G rok 2000

Nie ma różnicy metodyka jest ta sama:

http://forum.opel24.com/topic/28198-Wymiana-tarcz-hamulcowych-w-Astrze/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403172
Udostępnij na innych stronach

Witam, tarcze i klocki wymienione, obeszło się bez żadnych problemów. Problem natomiast powstał po wszystkim.

 

Wcześniej jak klocki były już wytarte to musiałem dolać płynu hamulcowego bo było za mało.

 

Przed wymianą nie odessałem nadmiernego płynu ze zbiorniczka.

 

Po wymianie usłyszałem dosyć głośne syczenie z pod maski... I do tego nadmiar płynu hamulcowego sam wybił korkiem i wylał się.

 

Żeby zahamować trzeba wcisnąć pedał hamulca prawie do podłogi (wcześniej tak nie było).

 

Gdy pompuje pedałem hamulca to bierze coraz wcześniej ale po chwili znowu trzeba deptać do podłogi...

 

Co mogło się zepsuć? Wydaję mi się że ma to związek z tym syczeniem z pod maski na odpalonym silniku.

 

 

Dodam że po przejechaniu 500m i kilka hamowań tarcze tak się rozgrzały że się z nich dymiło...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403195
Udostępnij na innych stronach

Gdy pompuje pedałem hamulca to bierze coraz wcześniej ale po chwili znowu trzeba deptać do podłogi...
odpowietrz układ

Co mogło się zepsuć? Wydaję mi się że ma to związek z tym syczeniem z pod maski na odpalonym silniku.

nieszczelność na podciśnieniu lub serwie możesz sam sprawdzić

 

Dodam że po przejechaniu 500m i kilka hamowań tarcze tak się rozgrzały że się z nich dymiło...

poprawność złożenia, pracę tłoka, prowadnic zacisku

również

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-403246
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A zobacz czy masz podcisnienie od serwa hamulcowego szczelne ?

Ja tak mialem ze jak mi pekł ten przewód to szyczało spod maski a hamulce nie miały wspomagania były bardzo słabe

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45092-wymiana-tarcz-i-klock%C3%B3w-vectra-a-prosze-o-rad%C4%99/#findComment-405996
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności