Skocz do zawartości

Gdzie znajduje sie zawór zwrotny w oplu astrze II


Gość marcin233

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

Strasznie ogólnikowe pytanie.

Więc odpowiadam:

na pompie wtryskowej, na przewodzie do serwa hamulcowego, w baku tzw. minimalnego ciśnienia. Jest jeszcze kilkanaście innych poza silnikiem i osprzętem diesla - zadałeś pytanie w dziale "silnik diesel" więc tam masz ich tyle - teraz zgaduj, który jest Ci potrzebny :grin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi dokładnie o zaworki zwrotne ,od paliwa bo cofa paliwo do baku.gdzie to jest?

Edytowane przez marcin233
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Idąc za przewodem z filtra - przewód opisany OUT - trafiasz do pompy wtryskowej i zaraz na wejściu do niej w samym przyłączu jest zawór zwrotny.

Jednak - do poprawnej pracy tego układu (dostarczania paliwa do pompy) muszą być sprawne:

- odpowietrzenie zbiornika,

- szczelny filtr paliwa (najczęstrze usterki to - pęknięta pokrywa, od za mocnego dokręcania i nieszczelności na szybkozłączkach węży)

- no i na samym końcu zawór zwrotny w pompie

 

Opisz dokładnie w jakich sytuacjach "cofa" Ci się to paliwo bo mogą to jeszcze być trawersy. I wtedy pompa zapowietrza się od "drugiej strony" (też na wejściu do niej)

Edytowane przez Mariusz_760301

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc za przewodem z filtra - przewód opisany OUT - trafiasz do pompy wtryskowej i zaraz na wejściu do niej w samym przyłączu jest zawór zwrotny

Jesteś pewien że zawór jest na przewodzie zasilającym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Jesteś pewien że zawór jest na przewodzie zasilającym?

Racja!

Pokićkało mi się. Odkąd zregenerowałem pompę, mam już spokój z różnymi dziwnymi zagrywkami z jej strony i powoli zapominam jak wygląda :zawstydzony:

 

Zatem jeszcze raz - zawór przelewowy - potocznie zwany zwrotnym jest oczywiście na powrocie paliwa z pompy do baku.

Przelewy wchodzą na zasilanie pompy dokładnie w ten sam króciec co przewód OUT z filtra paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności