Gość marcin233 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 mam pytanie gdzie znajduje sie taki zawór lub jeśli go nie ma to gdzie go umieśćić prosiłbym o zdjęcia z góry dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Strasznie ogólnikowe pytanie. Więc odpowiadam: na pompie wtryskowej, na przewodzie do serwa hamulcowego, w baku tzw. minimalnego ciśnienia. Jest jeszcze kilkanaście innych poza silnikiem i osprzętem diesla - zadałeś pytanie w dziale "silnik diesel" więc tam masz ich tyle - teraz zgaduj, który jest Ci potrzebny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin233 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) chodzi mi dokładnie o zaworki zwrotne ,od paliwa bo cofa paliwo do baku.gdzie to jest? Edytowane 23 Września 2011 przez marcin233 zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) Idąc za przewodem z filtra - przewód opisany OUT - trafiasz do pompy wtryskowej i zaraz na wejściu do niej w samym przyłączu jest zawór zwrotny. Jednak - do poprawnej pracy tego układu (dostarczania paliwa do pompy) muszą być sprawne: - odpowietrzenie zbiornika, - szczelny filtr paliwa (najczęstrze usterki to - pęknięta pokrywa, od za mocnego dokręcania i nieszczelności na szybkozłączkach węży) - no i na samym końcu zawór zwrotny w pompie Opisz dokładnie w jakich sytuacjach "cofa" Ci się to paliwo bo mogą to jeszcze być trawersy. I wtedy pompa zapowietrza się od "drugiej strony" (też na wejściu do niej) Edytowane 23 Września 2011 przez Mariusz_760301   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Idąc za przewodem z filtra - przewód opisany OUT - trafiasz do pompy wtryskowej i zaraz na wejściu do niej w samym przyłączu jest zawór zwrotny Jesteś pewien że zawór jest na przewodzie zasilającym?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Jesteś pewien że zawór jest na przewodzie zasilającym? Racja! Pokićkało mi się. Odkąd zregenerowałem pompę, mam już spokój z różnymi dziwnymi zagrywkami z jej strony i powoli zapominam jak wygląda Zatem jeszcze raz - zawór przelewowy - potocznie zwany zwrotnym jest oczywiście na powrocie paliwa z pompy do baku. Przelewy wchodzą na zasilanie pompy dokładnie w ten sam króciec co przewód OUT z filtra paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.