Gość Grzegorzsky Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) Witam. mam pytanie czy w cewki wysokiego napiecia XE I XF różnią sie tylko wejskiem pod kabel idący do rozdzielacza zapłonu czy roniez może elektrycznie? Mam problem bo co kilkaset kilometrow znika mi zapłon. naprawdopoboniej jest to wina cewki, przegrzewa sie i nie daje iskry. po 2 lub 3 minutach jak lekko =ostygnie pali bez problemu i tak mniej wiecerj co 500 km. troche mnie to irytuje.w zimie tego objawu nie ma. a mam cewke nowa oryginalna tylko ze XF i ona ma inne wejscie takie samo jak na swiece zaplonowa. wiec zakladac i zmienic tylko kabel? czy szukac trzeba XE? z trego co cztalem do tego typu silnika szly rozne cewki Edytowane 7 Października 2011 przez Grzegorzsky   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46252-r%C3%B3%C5%BCnica-w-cewkach-wyskokiego-napiecia-w-c14nz/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorzsky Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) rożne cewki widoczne na zdjeciu. wedlug ksiązek Zaciski cewki 1 i 15 Oporność 0,3 - 0,6 Ω Zaciski cewki 1 i zacisk wysokiego napięcia Oporność Około 5000 Ω wiec dobieranie chyba nie ma znaczenia?kazda cewka w oplu ma tyle miec PS.NIKT NIC nie wie? Edytowane 8 Października 2011 przez Grzegorzsky   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46252-r%C3%B3%C5%BCnica-w-cewkach-wyskokiego-napiecia-w-c14nz/#findComment-408323 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.