Gość H.G.Blob Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Witam i proszę o wyrozumiałość - to mój pierwszy post. Mam oto i Asterkę G z 2003 z Y17DT. Parę dni temu zaczęło świszczeć pod maską; wstępne oględziny w serwisie to diagnoza "świszczy turbina" + "nieszczelność między kolektorem a IC" oraz sugestia, że tego drugiego nie ma co likwidować przed naprawą sprężarki. W okolicach kolektora niewielkie ilości oleju. Dodatkowo metodą hamulec + gaz odczytałem całą litanię: 0100, 0370, 0400, 0571 (sic), 1521 (?!), 1690, oraz 8371 lub 8381 (?!). I niepokoją mnie te błędy, szczególnie te, do których nie znalazłem opisu na http://www.astra.auto.pl/content/view/292/61/1/0/ Czy te błedy (np. EGRu) mogą być wywołane przez ww. nieszczelność, czy też moja kochana astra czai się na kolejną serię kosztownych napraw?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46506-y17dt-%C5%9Bwiszcz%C4%85ca-turbina-i-kupa-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość H.G.Blob Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 nie doczekawszy się choćby i niekonstruktywnych komentarzy przystąpiłem do regeneracji turbiny (w regeneratorni, nie własnymi rękami). Szczęśliwie świsty zostały wyeliminowane. To tego konieczne było uszczelnienie rury do odmy. Ot co. A za jeden z błędów odpowiadał konający przekaźnik kierunkowskazu, dokonał żywota parę tygodni po odczycie błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46506-y17dt-%C5%9Bwiszcz%C4%85ca-turbina-i-kupa-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w/#findComment-416800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.