Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wiam. Mam nietypowy problem. W ciągu dwóch dni postoju całkowicie pada mi akumulator a gdzieś w instalacji jest zwarcie. Pobór prądu dokładnie 0.50A . Metoda prób i błędów wyjmowałem bezpieczniki . Po wyjęciu bezpiecznika nr 24 ( światła awaryjne , zegar , oświetlenie wnętrza , radio) pobór prądu spada do 0.04A . Ale gdy ten bezpiecznik jest wyjęty i włączam światła zewnętrzne zegar włącza się razem z nimi. Przy każdym wlączeniu świateł zegar się resetuje. Co może być przyczyna tej usterki ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/46676-zwarcie-i-padaj%C4%85cy-akumulator/
Udostępnij na innych stronach

Podczas pomiaru wszystko było wyłaczone. A co z właczajacym sie zegarem w czasie zapalania swiateł ? Mimo tego iz bezpiecznik jest wyjety i TID nie powinien działac. A alarm jest aktywny mimo wyjecia bezpiecznika i wtedy pomiar wynosił 0.04A

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/46676-zwarcie-i-padaj%C4%85cy-akumulator/#findComment-410395
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności