Gość tomekkz2 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 drodzy państwo mam nie typowe pytanie....Ostatnio zdjąłem (plastikową) pokrywę silnika i starałem się przygotować silnik na zimę.I zobaczyłem że poniżej świec żarowych silnik bardzo się poci. Ale nagle dostrzegłem ze w miejscu pocenia jest cienka jakaś metalowa listwa a przyniej 4 otwory ( zdjęcie poniżej). Listwa leży nie przymocowana nie wiem czy tak powinno byc czy co się stało. Do czego sa te 4 otwory i czy ta listwa powinna być przymocowana do tych otworów. ( przy tych otworach sa wypustki w które chyba powinna byc załozona ta metalowa listwa...Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem ale starałem się . Czy może ktoś wie na co ta listwa ma wpływ i czy powinna byc założona....prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Ale jak chcesz uzyskać info to chyba wypada podać info na temat silnika ? Co mamy zgadywać że to może chodzi o silnik 1.9 16V i klapy wirowe ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/#findComment-411681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekkz2 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 No tak zapomniałem. Chodzi o silnik 1,9 cdti 150km 2004 rok. Chyba o klapy wirnikowe chodzi ale nie mam pojęcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/#findComment-411799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Dokładnie tak, chodzi o sterowanie klapami wirowymi. Przed Tobą regeneracja kolektora ( np. u kolegi Jabolkg ) lub wymiana na nowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/#findComment-411840 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekkz2 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 A to jest coś poważnego ? Za co odpowiadają te łopatki wirnika? Drogi jest ten kolektor? Lub jego regeneracja?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/#findComment-411846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Chyba o klapy wirnikowe chodzi ale nie mam pojęcia. Nie klapy wirnikowe bo to nie pralka tylko klapy wirowe Drogi jest ten kolektor? Nowy jest drogi a używkę ciężko dostać pozostaje zregenerować, używka do silnika Z19DT kosztuje w granicach 200 zeta (ale on nie pasuje do silnika Z19DTH )a do twojego będzie droższy, a tu masz filmik jak to działa;   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/#findComment-411850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Tu masz stronę o regeneracji http://www.kolektorycdti.zafriko.pl/kat/1____wstEp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/#findComment-411851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Za co odpowiadają te łopatki wirnika? Za spadek mocy w zakresie 1-2 tys. obrotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46926-silnik/#findComment-411852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.