Gość Łasic Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam, Mam problem z Astrą II, DTI 1.7, 2003r. Auto stało ponad tydzień nie ruszane. W międzyczasie raz tylko odpalałem go kontrolnie, ale już coś dziwnie gorzej zaczynał kręcić. W poniedziałek próbowałem go odpalić lekko zakręcił, reset daty/godziny i niestety padł akumulator. Po całym dniu ładowania nic to nie dało. Ledwo zakręcił, światło mignęło, data/godzina skasowana. Szybki zakup nowego akumulatora. Silnik normalnie kręci, ale nie odpala. Kontrolka od immobilisera się świeci, tak jak zawsze przed odpalaniem (wyczytałem, że gdyby migała to mógłby to być z nim problem). Macie może jakiś pomysł, co to jeszcze może być? Przyznam, że po kilku próbach i konsultacjach ze znajomymi, zaczynam myśleć o serwisie. Z góry wielkie dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47178-nie-odpala-po-wymianie-akumulatora/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 samostart w dolot i wtedy odpalaj tylko nie chechlaj za dlugo bo pompe zabijesz o ile juz tego nie zrobiles   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47178-nie-odpala-po-wymianie-akumulatora/#findComment-412951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łasic Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Samostart odradził mi znajomy. Dziś sprawdziliśmy błędy. Pojawił się komunikat: P1631 004 SPILL VALVE RELAY VOLTAGE LOW Jakby nie patrzeć, jutro kurs na warsztat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47178-nie-odpala-po-wymianie-akumulatora/#findComment-413691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.