Gość TURBOLEK Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam Wszystkich - jestem tu nowy . Mamy taki problem chcemy zrobić swap silnika diesla Isuzu 1.7 TD w miejsce benzyny . Silnik już mamy -taki jak w tytule . Pytanie jest takie do czego służy w tym silniku podciśnienie generowane przez "Vacu " pompę ? Jesli tylko do wspomagania hamulców byloby dobrze ale obawiam się ze do czegoś jeszcze ... Kupowaliśmy silnik już zdemontowany z auta więc częsc kabli przewodów gumowych była obcięta .. Mamy też drugi problem (łączący się z pierwszym ) :alternator a własciwie 4 kable wychodzące z niego (na białej okrągłej złączce ) . Nie znam jego budowy (tej wersji ) czy jest on z regulatorem czy bez ilu jest diodowy 6 lub 9 .Liczę ze ktoś z Was napisze jakie kolory i do czego "idą " w tym typie .Może ktoś wrzucił by schemat podłączenia tego alternatora i podłączenia podciśnien z pompy vacu? Odnośnie Vacu pompy chodził mi pomysł by wyrzucić pompę i alternator a w to miejsce wstawić ogólnie dostępny z regulatorem (jakiegoś Boscha). Sceptykom powiem iż silnik odpaliliśmy w garażu bez auta -fajnie pracuje z 25 sekund ale zawsze (bo bez wody nie chcieliśmy go przegrzać . Liczę na znawców tego motoru których tu jest sporo ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47241-isuzu-17-td-82-ps-93-r/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.