Skocz do zawartości

Pompa Wspomagania Astra G dziala na zwarciu :(


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ponownie i przepaszam za długi czas ktory mnie tu nie bylo ale tak bywa w życiu czasami że wszystko sie wali :P

 

Ale mniejsza z tym teraz mam nowy problem a mianowicie asterka zaczela mi palić paski klinowe na alternatorze ;-) wiec założylem nowy i nadal to samo.

 

Dziś wlasnie wrócilem od kolegi i zdiagnozowaliśmy dlaczego alternaor pali paski a mianowicie gdy odlączyłem pompe od wspomagania automatycznie alternator nie robi się cieply (czutaj gorący) i pasek już przestaje sie dymić gdy podczas pracy silnika wloży sie bezpiecznik znow zaczyna pasek klinowy dymić alternator znow gorący. Dodam że pompa działa ale tak jakby na zwarciu i obciąża alternator czy ktoś mial podobny przypadek i jakoś go rozwiązał?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa działa ale tak jakby na zwarciu i obciąża alternator czy ktoś mial podobny przypadek i jakoś go rozwiązał?

No to jest bardzo ciekawe co piszesz tylko nie wiem czy to jest usterka która wymieniłeś bo co tu ma wspólnego alternator i to do tego już kilka pasków jak piszesz :D Moim zdaniem masz nie tej mocy alternator ,Bo są o rożnych mocach 80A 100A 120A może masz za słaby jeszcze gdy posiadasz klimę to alternator powinien być mocniejszy Ale napisz jak sie z tym uporałeś gdyby to była pompa to już na pewno do tej pory by nie działała :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zapewne wiesz w astrze jest pompa elektryczna żadne podzespoły nie były wymieniane i nagle zaczeło pasek zrzerać teraz jade bez wspomagania i jest ok usterka pojawila sie nagle i bez żadnych przyczyn :D zamówiłem juz pompe i zobaczymy co z tego bedzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D zamówiłem juz pompe i zobaczymy co z tego bedzie

A tak na marginesie ile cię będzie kosztować ta pompa ,Pytam ponieważ w ASO mojemu koledze zrobili zwarcie śrubokrętem Sprawa w sądzie Ale kupił używkę za 1000zł bo nigdzie nie mógł dostać tego elektrycznego modułu sprzedają w całości z pompą :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

y sie bezpiecznik znow zaczyna pasek klinowy dymić

więc czemu bezpiecznik nie zadzialal , skoro pompa gdzies przywiera powinno pierwsze co to jego zjarac - sprawdz sobie ten bezpiecznik może jest duzo za duży (mowie o wartoci), sprawdz pobór mocy przez pompe (prad). Jest to mozliwe , ze Twoje zwarcie nie powoduje przepalenia bezpiecznika bo jest na granicy - jesli sie znasz to moja rada - pompa elektryczna to i silnik elektryczny warto przemierzyc uzwojenia - mozliwe , ze gdzies masz zwarcie miedzyzwojowe.... SPrawe komplikuje jedynie , ze to silniczek na prad staly :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy problem :D!

 

jade sobie jade i nagl wszystko mi mruga łącznie ze światlami mala dyskoteka gasze szybko auto chce odpalic jeszcze raz i co i dupa rozładowany a glupek nie pokazywal że nie ładuje chyba kucie AC i rozwale sie na drzewie najlepsze wyjście. (Zawsze pod górke :D ehhh

 

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 19:37 ]

tak dochode powoli do wniosku że to chyba alternator jutro rozbebesze astre i zobaczymy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co i dupa rozładowany a glupek nie pokazywal że nie ładuje

Może masz przepaloną kontrolkę a co do rozbierania to przed tą czynnością zmierz wartość ładowania powinno się mieścić w granicach 13,8-14,8v :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co ty brzoza przecież tam są ledy już a po drugie kontrolka jest sprawna bo przed rozruchem autka sie zawsze świeci

 

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 19:05 ]

Witam ponownie dzię załozyłem inna pompe wspomagania oraz alternator po remncie (230zł) i co moge powiedzieć to tyle że ladowanie mi juz dziala ale podczas pracy alternator bardzo mocno sie grzeje nie idze go dotknac i co za tym idzie pasek klinoey zaczyna smierdzieć :D gdzie moge mieć problem lub wine tego że alternato sie grzeje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Gość pacalycha

witam

zeby niezasmiecac podlacze sie tu.niedziala mi wspomaganie z dnia na dzien sie zepsulo ladowanie ok 14,5v bylem pod autem i tak do pompy ida 4 kable brazowy minus czerwony plus,i dwa cienkie pewnie od strowania i na tych cienkich na zapalonym jest po ok 14v tak samo na tym czerwonym plusie ,mam pytanko czy tak powinno byc ?trzy plusy jeden minus ?moze cos z pradami jest nie tak dlatego niema wspomagania...

 

a drugie pytanko jak sprawdic czy pomapa nawalila czy maglownica sa jakies specyficne objawy dla pompy czy maglownicy?

dzieki za pomoc pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności