Gość moreadzi Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam posiadam omega b 2.0 16v. Od jakiegos czasu zaczely mi falowac obroty wymienilem silniczek biegu jalowego( zamiennik) na gwintach od przepustnicy ledwie sie czymal zrobilem nowe gwinty i zaczal sie problem zapalil mi sie czek po zdiagnozowaniu okazalo sie ze jest to przeplywomierz powietrza po wymianie na chinski auto dlaej nie chodzilo dusil sie i dlawil swierdzilem ze zaloze orginalny simensowski okazalo sie ze jeszcze gorzej sie dlawi gdy wyciagam rure dolotowa od filtra powietrza auto wskakuje na obroty gdy wkladam rure do kopuly filtra auto znowu sie przydusza(filtr powietrza mam nowy). silniczek krokowy slychac glosno jak pracuje.Zrestartowalem komputer ale to i tak nic nie dalo. Prosze o jakas pomoc i sugestie pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47797-problem-z-powietrzem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam. W pierwszej kolejności powinieneś zczytać błędy Kody błędów Opel Corsa . Warto sprawdzić i wyczyścić odolejacz (odmę) , samą przepustnicę raczej też. Jakbyś się brał za przepustnicę , to niżej w kolektorze dolotowym od strony silnika zobaczysz mosiężną dyszę do której dochodzi wężyk gumowy ( i bodajże dwa wężyki chłodzenia) - też warto przy okazji ją wykręcić i przeczyścić. Możesz też na odpalonym silniku posmarować pędzelkiem z benzyną (ludziska też używają autostartu) połączenia rury dolotowej od filtra do przepustnicy. Jak silnik chwilowo zwiększy obroty , to układ jest nieszczelny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47797-problem-z-powietrzem/#findComment-415992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moreadzi Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam wyczyscilem wszystko co mozliwe od przepustnicy powietrza + wymiana silniczka krokowego pomoglo przez 2 dni, pozniej zaczal znowu wariowac teraz jak jade i wrzuce go na luz to gasnie, jak zgasnie ciezko go odpalic, na komputerze pokazalo uklad sondy lambda ale sonda jest ok nie swieci sie czek i prod przebiega idealnie. Myslalem ze by wymienic czujnik polozenia przepustnicy. Slyszalem ze czysci sie jakis czujnik na kolektorze ssacym ale nie wiem gdzie on jest moze posiadacie jakies zdjecia. Prosze o jakies rady pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47797-problem-z-powietrzem/#findComment-419545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio693 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 U mnie jak miałem wysokie obroty to rozebrałem cały silniczek krokowy i go dokładnie wyczyściłem..złożyłem do kupy i zamontowałem...nastepnie ustawiłem obroty..da się..z tyłu za silniczkiem jest takie duże kółeczko z nacięciem..najlepiej włozyć tam 5 groszy ... kręcisz w prawo to przyśpieszasz obroty, a w lewo opóźniasz..wszystko inne czy przepływka..czyjniki..muszą być orginalne...a może masz coś z instalacja gazową nie tak i Ci szaleje..na bezynie masz tak samo?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47797-problem-z-powietrzem/#findComment-419547 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moreadzi Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Wlasnie problem jest z tym ze na benzynie chodzi tak samo, z obrotami bym nic nie ruszal bo jak pisalem przy wzuceniu luzu gasnie albo przy dobrym wietrze spada do 200 obrotow i znowu wskakuje na swoje miejsce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47797-problem-z-powietrzem/#findComment-419559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.