Skocz do zawartości

1 cylinder śpi...


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

nie zerkając do archiwum chciałbym prosić o poradę co mozna typować gdy cylinder nie działa (silnik chodzi na 3), podczas gdy wszystkie swiece dają dobrą iskrę. Świeca na tym nie pracującym cylindrze była bardzo "skamieniona" na elektrodzie. Wykręcona po kilku minutach nie jest mokra od benzyny. Ta pomarańczowa kontrolka zasilania benzynowego gaśnie po 2-3 minutach od odpalenia auta. Na ciepłym - gaśnie od razu. Gdy dodaje się gazu, silnik po prostu zamula i podczas spadania obrotów gaśnie, co jest w sumie logiczne gdy chodzi na 3 garnki. Nie lubię czekać, więc pytam od czego mam zacząć? Dzięki za porady. P.S. Auto kupiłem świadom tego mankamentu, ale zanim oddam je do naprawy, poczytam co radzą znawcy tematu pozdrawiam...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4798-1-cylinder-%C5%9Bpi/
Udostępnij na innych stronach

hm do sprawdzenia

swieca mokra wiec nie ma wubuchu w cylindrze

1 kable WW

2 wiece

3 kopułka

 

ja kabel ma przebicie to swieca po wyjeciu bedzie dawała iskre moze sprubuj zamienic kabel WW z innym i zobaczysz odpal silnik w nocy i zobacz czy jakis kabel nie przebija

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4798-1-cylinder-%C5%9Bpi/#findComment-315606
Udostępnij na innych stronach

zamieniłem swiece na dwóch cylindrach obok siebie. Bez efektu. Robiłem to teraz wieczorem specjalnie, żeby widzieć iskry. Zdjąłem fajkę metalową ze świecy na wspomnianym cylindrze i przyłożyłem do silnika - kopie jak diabli. Włożyłem wykręconą świecę - świeca daje mocną iskrę o tej samej częstotliwości, co sama fajka. Mówicie przewody w/w...no ale po co, skoro każda świeca iskrzy? Dobra, jutro kupię jakieś kable ale wydaje mi się że tu jest coś z zaworem może on benzyny nie przepuszcza. Gdybam, bo się nie znam. Po mojemu na chorym cylindrze iskra fizycznie jest, ale być może za słaba...czy to możliwe?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4798-1-cylinder-%C5%9Bpi/#findComment-315597
Udostępnij na innych stronach

mozliwe ze WW i przebija mozliwe ze zawor sie zwiesił

masz tu link do stronki koles opisał wszystko jak co posprawdzac potrzebny tylko miernik

http://www.czarnik.neostrada.pl/c14nz.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4798-1-cylinder-%C5%9Bpi/#findComment-315595
Udostępnij na innych stronach

sprawdz swiece kopulke i przewody..... ja ostanio mialem to samo..i okazalo sie ze zle byl wlozony przewod do swiecy....a jak to ci nie pomoze nic... to mozliwe za zawor sie zblokowal....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4798-1-cylinder-%C5%9Bpi/#findComment-315591
Udostępnij na innych stronach

sprawdź ciśnienie sprężania, jak jest niskie ok 7 to masz już problem czyli:

1. zużyte pierścienie

2. wyklepane zawory.

łatwo odróżnic co nawaliło. zmierz ciśnienie, następnie wlej ok. 10ml oleju do cylindra i znowu zmierz ciśnienie, jak wzrosło, to znaczy że pierścionki papa, a jak nie to zaworki do dotarcia lub wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4798-1-cylinder-%C5%9Bpi/#findComment-315307
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności