Gość mmotow Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 (edytowane) Witam szanownych użytkowników Sinterek. Autkiem wożę się już dobre dwa lata i właściwie okazało się być prawie bezobsługowe, dlatego właśnie do tej pory ograniczyłem się jedynie do przeglądania forum Teraz jednak przyszedł był pierwszy problem. Odkryłem właśnie pod maską upaloną złączkę na przewodach zasilających. Co ciekawe, czuć że wtyk się grzeje, ale tylko gdy silnik jest zimny, po nagrzaniu już nic się nie dzieje, ale to może być tylko moje złudzenie. Choć jestem już umówiony na naprawę to jednak zastanawiam się, co to są za przewody? Nie mogę wyśledzić gdzie owa wiązka prowadzi. Czy mogę liczyć na czyjąś pomoc i ewentualnie informację, czy jest możliwe, aby zwarcie w tej wtyczce pociągnęło za sobą jakieś dalsze komplikacje, typu uszkodzenie innych podzespołów? poniżej fotka ogólna z zaznaczoną złączką: oraz zdjęcia w zbliżeniu: z góry dziękuje za pomoc Maciej Edytowane 9 Grudnia 2011 przez mmotow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48034-upalona-wtyczka-sintra-22-td/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam. Jest to złącze grzałek płynu chłodzącego. W Zimie po uruchomieniu silnika zaczynają grzać te dwie grzałki aby szybciej zagrzać płyn w układzie silnika. Są dwie drzałki w przewodzie wodnym w okolicach rozrusznika. Niepamiętam tylko od jakiej temperatury się włączają.Mi też się wypaliło to złącze zaraz po zakupie(a może już takie kupiłem). Można to złączyć na stale lub zastosować inne złącze , jak kto woli. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48034-upalona-wtyczka-sintra-22-td/#findComment-417363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmotow Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Okazało się, że u mnie przewody upalone były nie tylko w okolicach złącza. Odbudowy wymagała duża część wiązki, gdyż dalej w tunelikach również zaczęło się topić. Pojawia się jednak ciekawostka, ponieważ Sintra od pewnego czasu zaczęła gorzej odpalać, samochód został u magików na noc, aby mogli sobie sprawdzić. Orzeczenie jest takie, że to przez mocno upalone przewody, ponieważ zasilają też one grzanie świec. I mam teraz zagadkę, czy mają rację, czy raczej nie chce im się dalej szukać? Gorzej to w tym wypadku znaczy, że czasem nie odpalił na dotyk tylko po dłuższym lub dwu, trzykrotnym kręceniu. Czy faktycznie może to mieć związek? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48034-upalona-wtyczka-sintra-22-td/#findComment-417806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Okazało się, że u mnie przewody upalone były nie tylko w okolicach złącza. Odbudowy wymagała duża część wiązki, gdyż dalej w tunelikach również zaczęło się topić. Pojawia się jednak ciekawostka, ponieważ Sintra od pewnego czasu zaczęła gorzej odpalać, samochód został u magików na noc, aby mogli sobie sprawdzić. Orzeczenie jest takie, że to przez mocno upalone przewody, ponieważ zasilają też one grzanie świec. I mam teraz zagadkę, czy mają rację, czy raczej nie chce im się dalej szukać? Gorzej to w tym wypadku znaczy, że czasem nie odpalił na dotyk tylko po dłuższym lub dwu, trzykrotnym kręceniu. Czy faktycznie może to mieć związek? pozdrawiam Podpinam się, bo mocno mnie interesuje ten temat. Moja Sinterka zawodzi mnie co zimę i już nie mam w jej temacie pomysłów. Tylko trochę chłodniej się zrobi i już kręci dłużej, a jak -10, to kręci aż padnie aku. Może to ma jakiś związek z przewodami? Przez upalone przewody, proawdopodobnie nie będzie dobrego prądu na świece i mimo tego, że będą grzały, to będzie to granie słabsze. Mam rację?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48034-upalona-wtyczka-sintra-22-td/#findComment-420290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.