Gość astra93majster Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam. Postanowiłem zrobić remont silnika w moim oplu. Pierścienie panewki i UPG. Problem polega na tym ze głowice muszę splanować a niema za bardzo z czego bo już była planowana. Jest możliwość wsadzenia grubszej uszczelki? Na tulejach u góry jest rant nie duży ale jest. Jest sens wytmieniac pierścienie? Robił to ktoś z was? pomogło? czekam na odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Lepiej kup używany silnik w dobrym stanie. Będzie taniej. Ekonomicznie opłacalne jest tylko naprawianie głowicy. Dołu nie opłaca się robić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papagallo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ja wymieniłem pierścienie tłokowe i przestał kopcić więc poprawa jest. Jak ciśnienie oleju jest dobre to nie ruszaj panewek, skąd wiesz że jest za mało mięsa na zabielenie głowicy?? Też chciałem kupić silnik na szrocie ale okazało się że żadnego nie można przetestować bo wszystkie są wyjęte z aut, a w zapewnienia szrociarzy że "stan bardzo dobry" nie wierze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ja wymieniłem pierścienie tłokowe i przestał kopcić więc poprawa jest. Jak ciśnienie oleju jest dobre to nie ruszaj panewek, skąd wiesz że jest za mało mięsa na zabielenie głowicy?? Też chciałem kupić silnik na szrocie ale okazało się że żadnego nie można przetestować bo wszystkie są wyjęte z aut, a w zapewnienia szrociarzy że "stan bardzo dobry" nie wierze. Ile cię to kosztowało? Wymiana pierścieni to połowiczna poprawa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417497 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papagallo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 (edytowane) Pierścienie+uszczelniacze zaworów jakieś 160 złociszy Edytowane 11 Grudnia 2011 przez papagallo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417500 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Pierścienie+uszczelniacze zaworów jakieś 160 złociszy Plus 50 za uszczelkę. Ja kupiłem używany silnik 1.6 za złomu w DE.Kupiłem go od handlarza. Kosztował 700 pln i już przejechał 50 tysiecy km i dalej jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papagallo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 A ja kupie silnik za 800 i okaże się że jest gorszym śrupem od mojego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 A ja kupie silnik za 800 i okaże się że jest gorszym śrupem od mojego. Mozna to sprawdzić. Ciężko jest ustalić przebieg ale ci co sprzedają silnik dają gwarancję rozuchową. Ja wymieniałem silnik bo w poprzednim ktoś przekręcił panewki na wale korbowym i silnik chodził jak traktor. Naprawa była nieopłacalna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papagallo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Gdybym jednak kupował silnik to bez głowicy, stan cylindrów może dużo powiedzieć o silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Gdybym jednak kupował silnik to bez głowicy, stan cylindrów może dużo powiedzieć o silniku. Tak z ciekawości zapytałem gościa, który przywoził ten silnik jak sprawdza takie silniki. Facet miał taki przrząd z pompka i manometrem, który wkręcał w miejsce świecy zapłonowej. Następnie pompował ciśnienie i sprawdzał jak szczelny jest każdy z cylindrów. Nie wiem czy sposób dobry ale silnik, który przywiózł jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48104-remont-silnika-prosz%C4%99-o-porady/#findComment-417506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.