Skocz do zawartości

przybywajacy olej - ubywajacy plyn chlodzacy, osad pod korkiem oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie mam problem z moja astra II silnik ISUZU 1.7DTI 2000r

W lipcu robilem uszczelke pod glowica (miałem maź/kisiel w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego) mechanicy zrobili wymiane olejow, plukanie układu chłodzącego i wymiane plyny i oczywiście uszcelke plus planowanie głowicy. Mazi jeszcze troske powychodzilo ale po nastepnym umyciu zbiorniczka chłodzącego Bylew wszytsko ok.

Za duzo autem nie jezdzilem może zrobilo 1000-1200km i teraz mam problem gdyz ubywa mi plynu chłodzącego a przybywa oleju i pojawil się bialy osad pod korkiem wlewu oleju….

 

Co może być przyczyna?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48274-przybywajacy-olej-ubywajacy-plyn-chlodzacy-osad-pod-korkiem-oleju/
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz197709

Witam. Nie posiadam Opelka z takim silnikiem ale z opowiadań znajomych myślę ze może to być wymiennik ciepła. Podobno dość często się to psuje. No chyba że wymiana uszczelki i planowanie głowicy nie było dobrze zrobione.

 

Witam. Nie posiadam Opelka z takim silnikiem ale z opowiadań znajomych myślę ze może to być wymiennik ciepła. Podobno dość często się to psuje. No chyba że wymiana uszczelki i planowanie głowicy nie było dobrze zrobione.

CO to jest ten wymiennik ciepła bo zgłupiałem?

 

  • 2 tygodnie później...

Mi gdy pojawił się olej w płynie chłodzącym mechanicy poradzili wymienić chłodniczkę oleju.. od teraz olej w silniku na stałym poziomie, w zbiorniczku wypływają jeszcze brudki, ale ponoć to normalne, płynu powoli ubywa, ale da się jeździć..

 

  • 4 miesiące temu...

zybeq- poczytaj trochę a dowiesz się że jesteś w błędzie.

Dzięki takim poradą jak Twoja ludzie niepotrzebnie wywalają kasę.

Maż na korku, przybywający olej, woda w oleju i ubywający płyn nie zawsze są spowodowane uszkodzeniem UPG.

 

I nie pisz z włączonym capclock. :ANGRY:

 

Gość klopsik1

zgadzam sie z kolega KACPER. nie zawsze te przypadłosci sa wina uszczelki :) trzeba poszperac popatrzec:) pozatym wypalona uszczelke pomoze rozwiazac na sto procent mierzenie kompresji w cylindrach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności