Gość mateo119_11 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 (edytowane) witam mam omegę 2.0 16 v c20xev problem z obrotami na luzie cały czas trzyma 1500 obrotów na benzynie i na gazie odepnę przepływomierz gaśnie praktycznie od razu co może być przyczyną ? kolejna sprawa nie grzeje w środku jak się za to zabrać trzeba rozkręcać cała deskę czy nie ? Edytowane 25 Grudnia 2011 przez mateo119_11 reg. 4.3   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam.Zakładając , że nikt wcześniej nie bawił się w ustawianie obrotów jałowych , wykręć krokowca , przepustnicę i przeczyść je benzyną - czasami pomaga. Czy przy hamowaniu silnikiem komp pokazuje dawkę 0,0 ? - może przepustnica się nie domyka. Przy odpinaniu linki gazu uważaj na spinkę przy kulce (lubi zginąć) nie grzeje w środku Jak silnik jest rozgrzany sprawdź ręką temperaturę na wyjściu rurek z nagrzewnicy. Jeśli jest wyczuwalna różnica temp. między górną i dolną , to niestety nagrzewnica zamulona.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo119_11 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) właśnie nie wiem bo ktoś tu założył przede mną krokówkę z jakiegoś forda ... odkręciłem ja wyczyściłem ale to nic tez nie dało na jałowym chyba 1,2l pokazuje ale nie jestem pewny ... Edytowane 25 Grudnia 2011 przez mateo119_11   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Czy przy hamowaniu silnikiem komp pokazuje dawkę 0,0 ? Chodzi o to , że jak lecisz 100ką i zdejmiesz nogę z gazu bez wyłączania biegu , to komp przez jakiś czas powinien pokazywać 0,0. 1,2 l/h na jałowym to raczej dobry wynik (ja mam 1,6 l). Niestety ustawianie obr. jałowych w złomedze , to nie tylko regulacja na śrubie zderzaka ( na pewno poprzedni właściciel dłubał , albo sami gaziarze), ale też zapisanie ustawień w samym sterowniku. Podobno można to ominąć mierząc napięcie na czujniku położenia przepustnicy ( napięcie coś około 0,1-0,7V), ale nie próbowałem , więc nie mogę potwierdzić , że to pomaga. Obniżałem obroty na zderzaku , ale autko się dusiło przy ruszaniu. Krokowiec ( inne części też) ludziska radzą oryginalne ( używki), chociaż osobiście mam DISa firmy Sagem ( od jakiegoś francuza)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo119_11 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) komp mi pokazuje na luzie 2,8-3,2 i tak samo na hamowaniu biegami obroty 1500 a co do ogrzewania wygląda na to ze nagrzewnica dobra bo wejście jak i wyjście jest gorące a dmucha zimnym Edytowane 25 Grudnia 2011 przez mateo119_11   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) W tej sytuacji rozebranie (czyszczenie) przepustnicy bardzo wskazane , bo wzrokowo będziesz mógł ocenić czy się domyka . Można przy zgaszonym autku próbować ruszać linką i zrobić to na słuch ( słychać lekkie metaliczne stuknięcie), ale ciężko tak ocenić. Doraźnie możesz psiknąć farbą w spreyu na śrubę regulacyjną ( żeby pamiętać wyjściowe położenie), jak wyschnie ,poluzować kontrę i wykręcać śrubę zderzaka do uzyskania 1000-1100 obr/min. Jeśli przy takich obrotach autko podczas ruszania nie będzie miało tendencji do przyduszenia ( skrajnie nawet gaśnięcia), to by oznaczało , że ktoś wcześniej nieźle tam namieszał Ps. Błędy próbowałeś zczytywać ? Edytowane 25 Grudnia 2011 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyk Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 ktoś tu założył przede mną krokówkę z jakiegoś forda wywal te żezbe w gów....ie i załóz od omeegi tak jak powinno być spalanie na jałowym przy wyłączonym kompresorze klimy około 1,2l na załączonym około 1.8l   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo119_11 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 a mam pytanie macie może filtr kabinowy ? gdzie on sie znajduje jak cos?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Jak podniesiesz maskę, to po stronie pasażera w podszybiu jest dzielona kratka. Po podważeniu jej widać filtr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48435-omega-20-wysokie-obroty/#findComment-419703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.