Gość mateo119_11 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 (edytowane) witam mam omegę 2.0 16 v c20xev problem z obrotami na luzie cały czas trzyma 1500 obrotów na benzynie i na gazie odepnę przepływomierz gaśnie praktycznie od razu co może być przyczyną ? kolejna sprawa nie grzeje w środku jak się za to zabrać trzeba rozkręcać cała deskę czy nie ? Edytowane 25 Grudnia 2011 przez mateo119_11 reg. 4.3   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam.Zakładając , że nikt wcześniej nie bawił się w ustawianie obrotów jałowych , wykręć krokowca , przepustnicę i przeczyść je benzyną - czasami pomaga. Czy przy hamowaniu silnikiem komp pokazuje dawkę 0,0 ? - może przepustnica się nie domyka. Przy odpinaniu linki gazu uważaj na spinkę przy kulce (lubi zginąć) nie grzeje w środku Jak silnik jest rozgrzany sprawdź ręką temperaturę na wyjściu rurek z nagrzewnicy. Jeśli jest wyczuwalna różnica temp. między górną i dolną , to niestety nagrzewnica zamulona.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo119_11 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) właśnie nie wiem bo ktoś tu założył przede mną krokówkę z jakiegoś forda ... odkręciłem ja wyczyściłem ale to nic tez nie dało na jałowym chyba 1,2l pokazuje ale nie jestem pewny ... Edytowane 25 Grudnia 2011 przez mateo119_11   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Czy przy hamowaniu silnikiem komp pokazuje dawkę 0,0 ? Chodzi o to , że jak lecisz 100ką i zdejmiesz nogę z gazu bez wyłączania biegu , to komp przez jakiś czas powinien pokazywać 0,0. 1,2 l/h na jałowym to raczej dobry wynik (ja mam 1,6 l). Niestety ustawianie obr. jałowych w złomedze , to nie tylko regulacja na śrubie zderzaka ( na pewno poprzedni właściciel dłubał , albo sami gaziarze), ale też zapisanie ustawień w samym sterowniku. Podobno można to ominąć mierząc napięcie na czujniku położenia przepustnicy ( napięcie coś około 0,1-0,7V), ale nie próbowałem , więc nie mogę potwierdzić , że to pomaga. Obniżałem obroty na zderzaku , ale autko się dusiło przy ruszaniu. Krokowiec ( inne części też) ludziska radzą oryginalne ( używki), chociaż osobiście mam DISa firmy Sagem ( od jakiegoś francuza)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo119_11 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) komp mi pokazuje na luzie 2,8-3,2 i tak samo na hamowaniu biegami obroty 1500 a co do ogrzewania wygląda na to ze nagrzewnica dobra bo wejście jak i wyjście jest gorące a dmucha zimnym Edytowane 25 Grudnia 2011 przez mateo119_11   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) W tej sytuacji rozebranie (czyszczenie) przepustnicy bardzo wskazane , bo wzrokowo będziesz mógł ocenić czy się domyka . Można przy zgaszonym autku próbować ruszać linką i zrobić to na słuch ( słychać lekkie metaliczne stuknięcie), ale ciężko tak ocenić. Doraźnie możesz psiknąć farbą w spreyu na śrubę regulacyjną ( żeby pamiętać wyjściowe położenie), jak wyschnie ,poluzować kontrę i wykręcać śrubę zderzaka do uzyskania 1000-1100 obr/min. Jeśli przy takich obrotach autko podczas ruszania nie będzie miało tendencji do przyduszenia ( skrajnie nawet gaśnięcia), to by oznaczało , że ktoś wcześniej nieźle tam namieszał Ps. Błędy próbowałeś zczytywać ? Edytowane 25 Grudnia 2011 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyk Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 ktoś tu założył przede mną krokówkę z jakiegoś forda wywal te żezbe w gów....ie i załóz od omeegi tak jak powinno być spalanie na jałowym przy wyłączonym kompresorze klimy około 1,2l na załączonym około 1.8l   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo119_11 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 a mam pytanie macie może filtr kabinowy ? gdzie on sie znajduje jak cos?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Jak podniesiesz maskę, to po stronie pasażera w podszybiu jest dzielona kratka. Po podważeniu jej widać filtr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.