Gość danio475 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam Parę dni temu padła mi uszczelka pod głowicą w mojej astrze II 2.0 benzyna Ze względu na duze koszty robocizny - w Lesznie w WLKP - około 1000-1500 zł zamierzam sam wymienić uszczelkę szczególnie że mam dostęp do kanału oraz narzędzi z warsztatu - np. kluczdynamometryczny itp. Czy się na tym znam - tak jestem z wykształcenia mechanikiem - przyznam że nie jest to naprawa golfa 2 czy 3 dlatego proszę o porady oraz na co zwrócić uwagę przy rozkręcaniu i wymianie uszczelki - a właściwie uszczelek. Może ktoś z was już to robił samemu. Co do tego czy szukałem w necie - tak ale nie znalazłem nic bo mi pomogło - brak konkretów może dlatego że ludzie raczej przy tego typu usterce oddają auto do mechanika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48504-astra-ii-20-benzyna/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 sorki ale jaki z Ciebie mechanik golf astra czy inny samochod zasady sa takie same i przy odkrecaniu i przy skladaniu zalatw sobie ''sam naprawial opla astre'' tam sa opisane momenty dokrecenia odpowiednich srub ja korzystalem z tego (dokladnie z poradnika do vectry) jak robilem swoja V6 i dalem rade a mechanikiem jestem z zamilowania a nie z wyksztalcenia jak odkrecic sruby w glowicy chyba wiesz (zeby ich nie uszkodzic)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48504-astra-ii-20-benzyna/#findComment-419355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...