Gość danio475 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam Parę dni temu padła mi uszczelka pod głowicą w mojej astrze II 2.0 benzyna Ze względu na duze koszty robocizny - w Lesznie w WLKP - około 1000-1500 zł zamierzam sam wymienić uszczelkę szczególnie że mam dostęp do kanału oraz narzędzi z warsztatu - np. kluczdynamometryczny itp. Czy się na tym znam - tak jestem z wykształcenia mechanikiem - przyznam że nie jest to naprawa golfa 2 czy 3 dlatego proszę o porady oraz na co zwrócić uwagę przy rozkręcaniu i wymianie uszczelki - a właściwie uszczelek. Może ktoś z was już to robił samemu. Co do tego czy szukałem w necie - tak ale nie znalazłem nic bo mi pomogło - brak konkretów może dlatego że ludzie raczej przy tego typu usterce oddają auto do mechanika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48504-astra-ii-20-benzyna/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 sorki ale jaki z Ciebie mechanik golf astra czy inny samochod zasady sa takie same i przy odkrecaniu i przy skladaniu zalatw sobie ''sam naprawial opla astre'' tam sa opisane momenty dokrecenia odpowiednich srub ja korzystalem z tego (dokladnie z poradnika do vectry) jak robilem swoja V6 i dalem rade a mechanikiem jestem z zamilowania a nie z wyksztalcenia jak odkrecic sruby w glowicy chyba wiesz (zeby ich nie uszkodzic)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48504-astra-ii-20-benzyna/#findComment-419355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio693 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam Parę dni temu padła mi uszczelka pod głowicą w mojej astrze II 2.0 benzyna Ze względu na duze koszty robocizny - w Lesznie w WLKP - około 1000-1500 zł zamierzam sam wymienić uszczelkę szczególnie że mam dostęp do kanału oraz narzędzi z warsztatu - np. kluczdynamometryczny itp. Czy się na tym znam - tak jestem z wykształcenia mechanikiem - przyznam że nie jest to naprawa golfa 2 czy 3 dlatego proszę o porady oraz na co zwrócić uwagę przy rozkręcaniu i wymianie uszczelki - a właściwie uszczelek. Może ktoś z was już to robił samemu. Co do tego czy szukałem w necie - tak ale nie znalazłem nic bo mi pomogło - brak konkretów może dlatego że ludzie raczej przy tego typu usterce oddają auto do mechanika. Trochę jest przy tym zabawy. Ja sam robiłem uszczelkę pod głowicą 2 razy przy Opel 2.0 16V. Jak masz pojęcie i klucze to zrobisz. Pamiętaj aby dobrze ustawić na znaki rorząd.Głowice jak zdejmiesz oczywiśćie musisz ją splanować i wymienić uszczelniacze zaworów.Mnie to kosztowało 140 zł. Kupł nową uszczelke głowicy 60 zł i nowe śruby 50zł najlepiej firmy ERLING.u mnie takie są ceny. Kolejność i sile przykręcania bedziesz miał w opakowaniu nowej uszczelki.Pod kolektor ssący i wydechowy nie musisz zmieniać, chyba ze masz na tyle kasy to też kup nowe. Musisz kupić jeszcze nowe śruby do przykręcania wałków rozrzadu bo napewno stare będą Ci się ukręcać. Nowe orginalne 60 zł lub w sklepie na wagę 8.8 twardość i odpowiednia długość i kilka podkładek 5 zł. Ja tak robiłem 2 razy u siebie i u kolegi i jest OK więc nic się nie schrzani. Jestem z KIELC a w Lesznie czasami bywam, teraz może bede w lutym to bym Ci to zrobił tanim kosztem. 800 zł i masz taniej. Nawet może bym się pofatygował i przyjechał na miejsce. Jak coś nie będziesz wiedział to pisz, pomogę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48504-astra-ii-20-benzyna/#findComment-419379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.