Gość arturro-55 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Jeżeli wymienisz cały wężyk a jest on miękki, to pod wpływem podciśnienia i temperatury wokół będzie się zapadał/zamykał. Efekt tak jak byś zaślepił wyprowadzenia tych wężyków.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48514-od-czego-jest-ten-w%C4%99%C5%BCyk-i-do-czego-s%C5%82u%C5%BCy/page/2/#findComment-419522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 (edytowane) czyli nie wymieniać całego ? jeśli masz na myśli ten: http://allegro.pl/pr...2004681776.html to możesz wymienić, ale co z końcówkami? przewód podciśnieniowy jest twardy, a końcówki (np właśnie te kolanka) są trochę miększe, żeby połączenie ich z króćcami było szczelne i łatwo było je nałożyć.Jeżeli jeden w przewodów -ten do filtra powietrza- jest szczelny to go nie ruszaj, a drugi możesz zrobić na przynajmniej 2 sposoby np: - kupić ten z allegro i jeżeli byłby problem z nałożeniem na króciec, to zanużyć końcówkę w gorącej wodzie (nawet wrzątku) i tak podgrzanego wciskać (ale w tym wypadku trzeba zapomnieć o późniejszym szybkim zdjęciu go bez uszkodzenia); - stary przewód (lub nowy jeżeli stary będzie za krótki) wcisnąć do kawałka wężyka gumowego -takiego żeby było pasownie i nie było dużej przerwy między króćcem a twardym przewodem: Edytowane 28 Grudnia 2011 przez xflash   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48514-od-czego-jest-ten-w%C4%99%C5%BCyk-i-do-czego-s%C5%82u%C5%BCy/page/2/#findComment-419622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frank27 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 byłem dziś w sklepie motoryzacyjnym i powiedziałem co i jak sprzedawca ucioł mi kawałek węża i zamieniliśmy posmatował jakimś silikonem i sie skleiło i trzyma więc problem sie rozwiązał z tym wężykiem teraz czuje różnice gdy wciskam gaz jest odczuwalna różnica ale i tak jest mało dynamiczny ten silnik może jeszcze coś znajde a co do tego z allegro odpuszczam ... a jak bym go kupił to będzie idealnie pasował na wtyki bo mierzyłem;) tak więc jak bym kupił te niebieskie to jeszcze dodatkowo bym dał opaski ale puki co mam kawałek gumowego węża i jest dobrze DZIĘKUJE ZA POMOC )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48514-od-czego-jest-ten-w%C4%99%C5%BCyk-i-do-czego-s%C5%82u%C5%BCy/page/2/#findComment-419668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SAMAEL66 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Witam miałem nadzieję że nie będę musiał zakładać nowego tematu i dobrze że przeszukałem forum Posiadam Astrę Classic z 1999 roku z silnikiem 1.4 8V 60KM. Miałem wycieki spod Mono wtrysku więc umyłem silnik i a nieszczelności uszczelniłem czerwonym silikonem ("w formie nowej uszczelki") i wszystko było ok. Ale ostatnio zauważyłem że pękło mi własnie to wcześniej wspomniane brązowe kolanko. Lecz nie miałem z tego powodu żadnego problemu ale postanowiłem je skleić. Udało się bez przeszkód, lecz po założeniu miałem objawy przerywania, szczególnie w czasie z miany biegu 1 na 2 i dodania gazu. Na drugi dzień miałem wielkie problemy z odpaleniem, udało się za 8 razem. po zdjęciu tego wężyka problemy znikły. Po ponownym założeniu powróciły więc zdjąłem ten wężyk na stałe (jak na razie). Moje pytanie brzmi: Dlaczego to się dzieje i czym może skutkować jazda bez założonego tego wężyka? logicznie powinno być chyba odwrotnie, teraz jedno punkt łapie lewe powietrze więc powinien być muł a jest ok zdjęcie feralnego wężyka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48514-od-czego-jest-ten-w%C4%99%C5%BCyk-i-do-czego-s%C5%82u%C5%BCy/page/2/#findComment-561846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.