Gość dyszka Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam. Mam Astre III 1.9cdti 2006r. problem jest taki że samochód ma strasznego mula jak mu daje obojetnie na jakim biegu gazu to nie chce isc (strasznie wolno sie rozpedza)na dodatek na pierwszym i drógim biegu szarpie nim jakby paliwa nie dostawał. Czasami sie odmuli ale wyskakuje mu jakis bład i znów sie muli. Jak go zgasze i odpale to problem znika ale za chwile znów sie pojawia. Pod komputer go jeszcze nie podłanczalem bo moze bez niego da sie to zrobić. Filtry były wymieniane a paliwko tankuje te z górnej pułki. Jesli ktos cos wie to prosze o jakies wskazówki. Z gore bardzo dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48570-ma%C5%82o-mocy-i-szarpie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr_jg Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Może nie całkiem w temacie ale jak miałem Mondeo to gdy padały wtyskiwacze to też tak było. Auto przechodzi w tryb serwisowy i nie da więcej mocy aby silnika nie uszkodzić. Nie napisałeś czy pali się check, zczytaj błądy a potem ktoś Ci podpowie co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48570-ma%C5%82o-mocy-i-szarpie/#findComment-419685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dyszka Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Może nie całkiem w temacie ale jak miałem Mondeo to gdy padały wtyskiwacze to też tak było. Auto przechodzi w tryb serwisowy i nie da więcej mocy aby silnika nie uszkodzić. Nie napisałeś czy pali się check, zczytaj błądy a potem ktoś Ci podpowie co i jak. jak zczytam błędy to napisze co było nie tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48570-ma%C5%82o-mocy-i-szarpie/#findComment-419933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dyszka Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 jak zczytam błędy to napisze co było nie tak byłem na komputerze i pokazały mi takie błędy: P0100- Obwód czujnika temperaturu powietrza dolotowego i jeszcze P1901 (nie wiem co to znaczy). Ten co sprawdzał mi auto to gamoń bo nic nie wiedział może wy mi powiecie co musze wymienic albo na co wskazuja dokładnie te błędy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48570-ma%C5%82o-mocy-i-szarpie/#findComment-420019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dyszka Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 byłem na komputerze i pokazały mi takie błędy: P0100- Obwód czujnika temperaturu powietrza dolotowego i jeszcze P1901 (nie wiem co to znaczy). Ten co sprawdzał mi auto to gamoń bo nic nie wiedział może wy mi powiecie co musze wymienic albo na co wskazuja dokładnie te błędy Witam ponownie. Byłem w Niemczech w serwisie opla i przetrzepał mi go i wykazało mi ( nie wiem dokładnie czy to to bo go nie rozumiałem za bardzo) że to filter czasteczek stalych jest zapchany. Bynajmiej tłumaczył mi to że motor chodzi dobrze ale ciężko jest mu wypuscic spaliny i sie dusi i przechodzi w tryb awaryjny. Doszłem do wniosku że niektórzy polacy to kompletne durnie i tylko chca kase za robote a gówno zrobia. Bez urazy to sie nie tyczy wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48570-ma%C5%82o-mocy-i-szarpie/#findComment-420078 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr_jg Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zapychanie filtra jest częste przy jeździe po mieście, gdy nie ma możliwości aby sadze wypaliły się pod wpływem wysokiej temperatury. Niektórzy zalecają przejechac się kilkanaście kilometrów ze stałą prędkością po autostradzie i wtedy następuje wypalenie. Mimo tego z czasem zapychanie następuje coraz częściej a koszt odblokowania to parę stówek w warsztacie. Czytałem coś o możliwości wycięcia dpf-u, były takie oferty na allegro ale obecnie nie widzę. Nowy dpf to 3000zł. W jednej z aukcji napisali: Pamiętaj usuwając filtr cząstek stałych nie pozbywasz się problemu, ale pozbawiasz się możliwości wjazdu do stref zamkniętych na terenie Unii Europejskiej oraz stajesz się trucicielem powietrza poprzez dostarczanie do atmosfery szkodliwych substancji a mianowicie cząstek sadzy. Widać wycięcie jest możliwe, kwestia wyboru. Może ktoś już to praktykował i się wypowie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48570-ma%C5%82o-mocy-i-szarpie/#findComment-420085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dyszka Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 koszt wyczyszczenia tego filtru w serwisie kosztuje 530 zł do tego wymienili jeszcze jakis przewód który mi pękł który znajduje sie przy tym PDF-efie to koszt 60 zl i oczywiscie przeglad samochodu to 250 zl. Razem 840 zł. Niby dużo ale za brak tego filtru są kary i pewnie wynosza wiecej tak wiec .......... Serwis zalecał że jak będe malo jezdził to jak juz dojade w pewne miejsce to lepiej żeby autko pochodziło chwilke i wyplulo te spaliny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48570-ma%C5%82o-mocy-i-szarpie/#findComment-421368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.