Gość pedros_22 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witam wszyskich forumowiczów Opla Powróce poraz kolejny do zapowietrzenia sie astry z silnikiem 2.0 dti 101km Ten temat poruszany był juz niejekrotnie na forum ale dla różnych aut jest różny problem dlatego chce opisac moj w tym temacie Pewnego ranka próbuje odpalić asterke i tu nic( użytkuje auto codziennie po 80km).odzywała sie troche ale tylko na rozruszniku uzyłem plaka i odpalił na nastepny dzień oddałem auto do mechanika w celu wymiany filtra paliwa bo juz była na niego pora. mechanik stwierdził ze filtr był bardzo zasyfiony i mogło to byc przyczyna nie uruchomienia go rano. nastepnego ranka kolejna próba zapalil na strzała lecz pochodzil tylko pare sekund nie reagujac wogole na gaz tak jaby sie paliwo konczylo, wiec znowu plak i odpalił, dwa dni jest juz ok z zapalaniem czy ten typ pompy wtryskowej sam sie odpowietrzyl??? Mechanik nie użwal zadnej pompki do odpowietrzania tylko zalal filtr po brzegi czy poporostu musze gdzies pojechac by to odpowietrzyc, powtorze ze dwa dni pali normalnie pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48636-czy-to-zapowietrzenie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ten temat poruszany był juz niejekrotnie na forum ale dla różnych aut jest różny problem sory kolego pozniej ktos szuka rozwiazania i wyskakuje mu 100 tematow o zapowietrzaniu silniki sa te same kilku modelach najczesciej wlasnie silniki 2.0 i 2,2 DTH i DTL i problem jest przewaznie ten sam wiec kolejny temat jest zbedny   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48636-czy-to-zapowietrzenie/#findComment-420075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi