Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość arturro-55

W linku który podałeś, jest telefon do sprzedającego, można zadzwonić. Zresztą, ja też mam założony emulator zrobiony przez niego. Co do podłączenia, to do mojego silnika idzie inaczej ale wszystkich informacji udziela sprzedający.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48680-egr/page/2/#findComment-420514
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Od maja 2011 mam spokój (wtedy założyłem emulator), zawór EGR został na miejscu w pozycji zamkniętej. Nie we wszystkich silnikach podłącza się go do map sensora. Map sensor jest na ścianie grodziowej w komorze silnika mniej więcej po środku. Co do podłączenia (trzeba zwrócić uwagę na kolejność pinów we wtyczce EGR):

post-8553-0-42848200-1325667581_thumb.jpg

Edytowane przez arturro-55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48680-egr/page/2/#findComment-420622
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ja mam mapsensor?

http://w500.wrzuta.pl/obraz/7TE6Mthtzgs/astra

Ja na emulatorze od tego gościa śmigam już prawie dwa lata i wszystko jest ok.

Choć wtedy miał dwa rodzaje tych emulatorów,typowo pod x16szr(40zł i nie podłączało się go pod MAP)i te które teraz sprzedaje.

EGR zaślepiłem,był sprawny mechanicznie (wysuwał się),ale oszukiwał na sygnale wysyłanym do ECU.

Podając napięcie 12volt na zewnętrzne piny w gnieździe EGR grzybek powinien się wysunąć,ale to świadczy tylko o sprawności mechanicznej,jest jeszcze taka jakby cewka która robi jako czujnik położenia trzpienia i ona może być walnięta.

Czy błąd egra nie powinien świecic sie cały czas w moim przypadku?A gaśnie tylko przy ostrej jeździe.

Miałem podobnie,zaświecał się na wolnych obrotach lub podczas delikatnej jazdy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48680-egr/page/2/#findComment-420639
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kolega ma elektronicznie sterowany EGR i ten element (elektronika) jest w nim walnięty, to na nic się zda samo zaślepienie EGRa.

Miałem tak w X16XEL.

Weź po prostu odłącz wtyczkę od tego ustrojstwa i pojeździj trochę. Oczywiście lampka silnika będzie się palić. Jeśli nie będzie szarpać, to wina EGR. Jeśli dalej będzie szarpać, no to najprawdopodobniej coś innego będzie przyczyną. Ja tak zdiagnozowałem usterkę EGR a na kompie zero błędów. I kupiłem jakąś podróbę za 200zł.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48680-egr/page/2/#findComment-421520
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności