Gość rafcio693 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 nie slyszalem zeby ktos z mineralnego przechodzil na polsyntetyk...moj znajomy mial astte 1.6 8v sciganieta z Niemiec..wymienil olej..i silnik sie rozplynal..czyli byla wina zlego oleju...pelny syntetyk ma lepsze wlasciwosci smarne i lepiej czysci silnik..300 tys jak to juz duzy przebieg..jak jeszcze bierze olej to nawet dobry olej mu juz nie pomoze...fakt ze mineralny to jest najgorszy olej...dla tego dla mnie w ostatecznosci to polsyntetyk..pelny syntetyk troszke kosztuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianek4646 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 nie slyszalem zeby ktos z mineralnego przechodzil na polsyntetyk...moj znajomy mial astte 1.6 8v sciganieta z Niemiec..wymienil olej..i silnik sie rozplynal..czyli byla wina zlego oleju...pelny syntetyk ma lepsze wlasciwosci smarne i lepiej czysci silnik..300 tys jak to juz duzy przebieg..jak jeszcze bierze olej to nawet dobry olej mu juz nie pomoze...fakt ze mineralny to jest najgorszy olej...dla tego dla mnie w ostatecznosci to polsyntetyk..pelny syntetyk troszke kosztuje Oleju nie bierze a jeszcze mam jedno pytanie po przekreceniu zaplony cos brzeczy w kolektorze ssacym co to jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Musicie znaleźć konsensus - porozumieć się znaczy Kolego zalej półsyntetyczny olej , i pojeździj trochę ( obserwuj ) jeśli nie będzie wycieków po 10 000 tysiącach ) to wtedy przejdź na syntetyczny. I też obserwuj I tak będzie najlepiej moim zdaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianek4646 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Musicie znaleźć konsensus - porozumieć się znaczy Kolego zalej półsyntetyczny olej , i pojeździj trochę ( obserwuj ) jeśli nie będzie wycieków po 10 000 tysiącach ) to wtedy przejdź na syntetyczny. I też obserwuj I tak będzie najlepiej moim zdaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianek4646 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Cos nie udany moj opel od sierpnia go posiadam i trafilo silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio693 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 mozem zle trafiles na egzemplarz...ja tez narzekam bo sporo wlozylem w swoje auto..tez drugi silnik..wszystko powymieniane na nowe...czujniki wszystkie..linki..itp..itd..tyle ze rocznie robie 35 tys i mam ciezka noge..najbardziej udane silniki w OPEL to 8V..w 16V to wile mozna sobie podyskutowac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianek4646 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 mozem zle trafiles na egzemplarz...ja tez narzekam bo sporo wlozylem w swoje auto..tez drugi silnik..wszystko powymieniane na nowe...czujniki wszystkie..linki..itp..itd..tyle ze rocznie robie 35 tys i mam ciezka noge..najbardziej udane silniki w OPEL to 8V..w 16V to wile mozna sobie podyskutowac Dokladnie 8v sa nie do zajechania tylko szkoda ze w b vectrze nie montowali ich. A ja zrobilem 4tys od zakupu i chyba panewke obrocilo bo byly stuki i nagle przestalo i ply poszedl na 4baniak w wydech   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianek4646 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 A kolego ty masz vectr a powiedz mi gdzie ma ten wezyk isc co jest na kolektorze ssacym tu pod lista wtryskow czy ten wezyk ma isc do pokrywy zaworow?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio693 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 tak jest tam jeden wezyk gumowy co idzie to pokrywy zaworow..toz na listwa wtryskowa i kolektorem ssacym..ja go mialem przecietego i auto tez szwankowalo..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianek4646 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 tak jest tam jeden wezyk gumowy co idzie to pokrywy zaworow..toz na listwa wtryskowa i kolektorem ssacym..ja go mialem przecietego i auto tez szwankowalo.. Jutro wszystko sie okaze ale ten wezyk ma isc tam pod listwe i do pokrywy zaworow. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48772-20-16v-136km/page/2/#findComment-421129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.