Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

sluchaj

nie chce mi sie wierzyc ze warsztat wymieni ECU

i nie zrobi nic z immo (kazdy kumaty w te klocki wie co z tym zrobic i gdzie)

musza to robic do konca

przeciez nie zostawia Cie z nie zapalajacym autem

zadzwon do nich a nie panike siejesz przedwczesnie

 

 

btw immo sie nie mostkuje tylko deaktywuje wlasnie za pomoca komputera

 

Gość Przemas9302

Pewnie zrobią co trzeba ale poprostu wolałbym się upewnić czy na 100% coś ze sterownikiem jest. A dziwne bo diagnostyke za pomocą spinacza rozpoczyna. Jak pisałem gdy dzwoniłem dostałem odpowiedź że wymieniają ECU bo za stary samochód.

 

Gość Przemas9302

Komp wymieniony immobilizer usuniety z kompa i dalej to samo. Aha cały czas wyświetla błąd 84 wtedy też wyświetlał czyli niskie napięcie na wtryskiwaczu nr. 4.

Edytowane przez Przemas9302

 

Gość Przemas9302

No też się zdziwiłem dalej to samo tylko że dziwi mnie ten kod 84 znalazłem wkońcu różne zestawy kodów i ja mam Multec to takiego kodu niema wogóle usuneli ścieżkę immo tylko że przy kablach nic nie robiłem bo komputer tylko zawiozłem.

 

Gość Przemas9302

Teraz po podłączeniu do komputera wyskakuje że jest niskie napięcie i iskra jest znikoma albo wogóle niema check mruga dalej diagnosta zaproponował wymienic moduł zapłonowy, cewkę oraz aparat zapłonowy. Czy to może by powód mrugającego checka?

Edytowane przez Przemas9302

 

nie spotkalem sie z mruganiem checka innym nimem z immo

czy odczytales jego bledy ??

to jest osobna zakladka

nie ta od silnika

 

Gość Przemas9302

Tak jak pisałem jedyny błąd to niskie zasilanie ale auto pozwala uruchomi na 1-4 sekund tak mniej więcej z tego co mówił diagnosta może by że napięcie oprócz komputera uszkodziło coś z elementów zapłonowych aha paliwo podajei reaguje na dodawanie gazu.Immobilizer usunięty z kompa czy opróz tego nie trzeba jakiś kabli zmostkowac ? Przekaźnik paliwa też pstryka.

Edytowane przez Przemas9302

 

Gość Przemas9302

Gawlak miałeś racje problem z immo dzwoniłem do zakładu który mi to robił i powiedzieli że mam przywieźc nowy i stary sterownik oni przedekodują immobiliser bo wiedzą co jest nietak. Dzięki za pomoc.

Edytowane przez Przemas9302

 

Gość Przemas9302

Przekodowali mi immobiliser ze starego kompa na nowy i autko śmiga jak trzeba poszło poszło nawet napięcie na radio na szczęście bezpiecznik był i po wymiane radyjko gra. Tylko mnie zastanawia czemu auto ma ładowanie 13.2v na biegu jałowym skoro jest nowy alternator (mierzone na klemach akumulatora) Alternator 100A.

Edytowane przez Przemas9302

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności